Benim eskiden midem bulanmazdı da şimdi ara sıra fena rahatsız oluyorum..

Benim eskiden midem bulanmazdı da şimdi ara sıra fena rahatsız oluyorum..

Eğer dışarıyı izliyorsam veya arabayı ben kullanıyorsam sorun yok ama bir şeylerle uğraşamıyorum araba giderken midem bulanıyor. Kitap okuyan veya telefona bakabilenler oluyor, özeniyorum.
Durumumuz aynı çiçeğim 🥲 bi ara mide bulantısı için eczaneden hap da aldım ama etkisi geçince yine midem bulanıyor.
O sebepten arabayı hep biz kullanalım
Evet 😎✌️❤️
Hayatımda iki kez o mide bulantısını yaşadım. Birincisinde aç karnına çikolata yediğim için en arkada oturmuştum. Diğerinde ise yine arkadayım ama bu sefer aracı kullanan şahıs kazma olduğu için sarsıntıdan midem bulanmıştı. Başka da hiç olmadı
Cevap
11Cevap
Otobüs yolculuklarında midem bulanıyor. Bir de şahsi araçla yolculukta arkada oturuyorsam midem bulantısı yaşıyorum.
Baş ve mide birlikte nadir olarak ziyaret ettikleri oluyor kızamıyorum da canları sağ olsun 😄
Terste oturursam otobüste kesinlikle midem bulanır. Terse koltuk yapma fikri nerden gelmişse artık. Düz yapın işte eski otobüslerdeki gibi.
Pek yaşadığım söylenemez. Sadece çok virajlı yollarda ufaktan rahatsızlık hissederim.
Çocukken falan çok oluyordu. Lisede geçti tamamen
Ben de bunlar değil de uzun zamanlı karın ağrısı oluyor
Hayır hiç yaşamadım yaşamam. Seyahati severim her türlü
Çocukken bulanıyordu, sağa sola kusardım hep. Artık bulanmıyor.
Hayır araba , tekne, otobüs hiç biri tutmaz beni
Bir sıkıntı olmadığı şu ana kadar.
Şanslısın ya berbat bisey boş ver yaşamazsın inşallah hiç.
İnşallah, sağolasın umarım sen de.
İnşallah rica ederim.
Araç ya da yolculuk sebebiyle yaşamadım.
Sadece deniz seyahatinde başıma gelmişti
Yok yaşamıyorum
Ezelden beri hep yasarm
yaşıyordum hâlâ yaşıyorum,
Evet özellikle telefonda biseyler izlerken
Hiç öyle bir şey yaşamadım
Bazen.
Hiç olmadı.
Çok değil
Eskiddn çoktu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?