Pütürlük için madescar ve ürederm verdi. Sürekli kullanmam gerekiyormuş ona da dedim yine oluyor tamamen geçmiyor diye. Leke için de yazın giderim belki ama yıllardır var da gözüme yeni battı belki de. Büyüme küçülme vs. yok.
Evet kuru ciltler için veriliyor ikisi de. Kaç sefer kullandın ikisinide? O leke de kuruluktan kaynaklanıyor olabilir. Çoğunlukla kuru ciltlerde oluyor çünkü
Valla 2 ay kullandım galiba ama sonra bıkkınlık geldi bıraktım. Sinoz vücut peelingi çok övülüyor diye denedim Allahım nasıl yumuşacık yapıyor ama kalıcı değil tabi o da. İsana med kölpermilch de almıştım da pahalı bu ürünler. Ayrıca isana kolay bulunmuyor stok kovalamak gerek. Böyle takılıyorum işte.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bendede var aynısından, çözüm bulursan bana da söyler misin
Olur sen de bulursam bana şöyle lütfen.
Tamamdır 👍
bence git, bende küçük iki tane ben vardı gittim. normal gözüküyor dedi rahatladım.
Cildin çok kuru nemlendirmiyor musun
Yapsam da kalıcı çözüm yok ki pütürlü duruyor.
Cildiyeye git ikisi içinde birşeyler verir belki
Pütürlük için madescar ve ürederm verdi. Sürekli kullanmam gerekiyormuş ona da dedim yine oluyor tamamen geçmiyor diye. Leke için de yazın giderim belki ama yıllardır var da gözüme yeni battı belki de. Büyüme küçülme vs. yok.
Evet kuru ciltler için veriliyor ikisi de. Kaç sefer kullandın ikisinide?
O leke de kuruluktan kaynaklanıyor olabilir. Çoğunlukla kuru ciltlerde oluyor çünkü
Valla 2 ay kullandım galiba ama sonra bıkkınlık geldi bıraktım. Sinoz vücut peelingi çok övülüyor diye denedim Allahım nasıl yumuşacık yapıyor ama kalıcı değil tabi o da. İsana med kölpermilch de almıştım da pahalı bu ürünler. Ayrıca isana kolay bulunmuyor stok kovalamak gerek. Böyle takılıyorum işte.
Sağlık sektöründe misiniz merak ettim?
Yok değilim zerotenin kullanmıştım vücudum çok kuruyordu o zamanlar aynılarını vermişti doktor 😄
Mantar hastalığı ya da sedef olabilir
Onlar başka. Kaşıntı, döküntü, yumru falan yok.
Mantarın kaşıntı yapmayanı var
Mantar kırmızı ve sert biçimde oluyor bence o değil.
Ben geçirdim bildiğim için dedim sen bilirsin banane
Ne zamandır var
Bilmem ki epeydir sanırım.
Benim kolumdada bi tane kare şeklinde var doğım lekem bende seninkide öyle bişi sandım
Doğum lekesi değil bunlar.
Hııı doktora göründünmü
Özellikle bunu sormak için gitmedim