Normal doğum
Sezeryan doğum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Normal doğum anne açısından daha sağlıklı, bebeği riske atacak bir durum olmadığı sürece normal doğum önerilir. Sezeryan sırasında ağrı olmaz ama ilerleyen süreç sıkıntılıdır. Hastanede yatmak gerekir buna bağlı olarak dvt gelişebilir, enfeksiyon kapabilir, yara yeri zor iyileşir, batın için yapışıklıklar olur ilerleyen süreçte yapılması gereken bir cerrahi olursa onu zorlaştırır, ektopik gebeliğe sebep olabilir, yıllar sonra bile ağrı yapar... Normal doğum ise o an için ağrılı bir süreç olsa da aynı gün hiçbir şey olmamış gibi yürüyüp çıkıyorsun.
Anladım çok teşekkür ederim eşim sormuştu haklısınız normal doğum daha iyi gibi ama şu ektopik doğum nedir birde dvt gelisir dediniz dvt nedir mersk ettim
İkiside sancılı bir süreç birinde doğum öncesi ve doğum esnasında çekiyorsun ağrıyı diğerinde doğum sonrası başlıyor ağrılar ben iki ay önce sezeryan doğum yaptım bazı sebeplerden dolayı doktor istedi normal doğum yapabiliyorsa daha iyi olur çünkü toparlanma süreci daha hızlı
Anladım teşekkür ederim çok sağolun
Cevap
1Cevap
Sezeryan iyi değil, karın kesiliyor düşünsenize basit bir dil ile vücudun tüm dengesi bozuluyor, yani zorunlu olmadıkça yapılmamalı. İleride sağlık ile sorunlar meydana gelebiliyor sezeryandan ötürü. Normal en sağlıklısı.
Anladım ama aci çokmus normalde eşim için demiştim kolay sezeryan hissetmiyor
Evet hissettirmez belki gerçi sezeryan acıyı sonradan veriyor, birde ileride ayaklarda veya ellerde uyuşma olabilir, karın kası kesildiği için orada hasar bırakıyor. Sadece ciddi bir sorunda sezeryan yapılır. Eşinizi psikolojik olarak normal doğuma hazırlayın, acıya odaklanırsanız gerçekten acır. Çok fazla ilgi ve odak noktanız acıda çünkü. Siz sağlığa odaklanın ve eşinize bol bol sevginizi hissettirin, onu psikolojik olarak güvende hissettirin, iltifatlara boğun gerekirse sevginizi daima gösterin emin olun çok rahat bir doğum yaşar.
Yok henüz çocuk yok ama ilerde olursa diye konuştukda galiba haklisiniz karın kesiliyor bayağa bir aciliyor herhalde çocuğu çıkarmak için hasar olabilir kalıcı olarak birde ilerde doğum anı normal olursa gireyim mi yanına acaba bende doğuma destek dediniz ya aklıma geldi elini tutmak filan
Eğer bağırmaları kaldırabilirseniz girebilirsiniz, emin olun asıl önemli nokta psikolojik olarak onunu yanında olduğunuzu bilmesi ve hissetmesi o zaman her şey kolay olur.
Evet onu istiyorum eşimi çok seviyorum çünkü canı yansın acı çeksin istemiyorum doğum anında ama bağırmalar çok mu oluyor gerçekten kadın için şimdiden çok üzüldüm acaba kaldirabilir miyim bagirmalarini
Kaldıramasaydık Allah bizi öyle yaratmazdı :) Bağırışlar oluyor bunlar normal, yalnız tek bir şey biliyorum çünkü gözlemledim, eşini seven ve güvende hissettiren özel hissettiren sevgisini durmadan iltifatlar ile gösteren erkeklerin eşleri daha kolay doğum yapıyor, odun erkeklere nazaran.
Çünkü odun erkek ile kadın bilinçaltında gerginlik, korku ve kaygı hissediyor buda doğumu zorlaştırıyor, yani ileride eşinize bu durumda nasıl davranmanız gerektiğinizi bilirseniz hem doğum hem hayat kolay olur.
İnşallah eşimi seviyorum gerçekten odun erkek değilim kıyamam onun canının yanmasına o sebeple sezeryan sormuştum zaten hastalıkta sağlıkta hep yanındayım inşallah iyi olur bizde 8 aydır çocuk sahibi olmak için deniyoruz ama olmadı bir türlü doktor sorun yok dedi ama bakalım kısmet inşallah evlat sahibi oluruz hayırlısı ile
Çocuk sahibi olmayı deneyip başaramayan çiftlerde bildiğim etkili işe yarayan basit bir yöntem var. Eşiniz her akşam ayaklarına sıcak su banyosu yapsın, eski bir yöntem ancak çok faydalı. 1-2 ay boyunca (ki bunu hep yapabilir çünkü her şeye faydalı) her gün veya en azından gün aşırı ayaklara sıcak su banyosu yapsın, bir leğene veya kovaya sıcak su döküyorsunuz (39-42 derece arasında olmalı) ve günde 10 dakika yeterli isteğe göre 20 dakikada olur işlem sonrası çorap giymek önemli. Bu mini banyo tüm üreme sistemini düzenleyen ana kadınlık hormonlarının üretiminden sorumlu olan adrenal bezlerin çalışmasını uyardığı için Hamile kalmaya yardımcı olur. Genelde insanlar 2 ay içerisinde sonuç alıyorlar. Hayırlısı olsun ve rica ederim.
İnşallah çok teşekkür ederim eşime söyleyecem deneyecez bu yöntemi birde ayıptır söylemesi ilişki sonrasında eşim vajinal duş yapıyor birde spermler çok kalmıyor içinde dışarı akıyor bunlar engel mi acaba
Sıcak sudan sonra, ilişikiyi denediğinizde bacakları yukarı bir 10 dakika yatmalı diye biliyorum, sonra yıkarsa bir şey olmuyor.
Sıcak su banyosu en etkili yöntem, orayı gevşettiği için sperm daha kolay ulaşıyor.
Anladım teşekkür ederim eşim yatmıyordu hiç kalkıyordu deniyecem bunuda çok sağolun
Bunu da bilmiyordum spermin kolay ulaşmasını mı sağlıyor vajina içerisine bu suyun etkisi ile yeni bir şey öğrendim inanın
Vücut gevşiyor ve elbette rahimde gevşiyor, ve adrenal bezlerinin çalışmasını hızlandırıyor bu yüzden bu basit ayak banyosu sandığımızdan daha etkili.
Bilmiyordum aslında araştırmak lazım bu tür şeyleri siz bilgilisiniz gerçekten
Sağlıklı olan normal ama doktora sormadan karar vermeyin bence
Peki teşekkür ederim çok acı olur mu normal doğum acaba
Bunu eşin biliyordur zaten. Tabikide normal daha acılı sezeryana göre. Bu yüzden kadınlar başka bir sebep yoksa normalden korktukları için sezeryan yaptırıyorlar
Peki teşekkür ederim
Normal doğum
Acı oluyor mu peki
Hiç doğum yapmadım bilmiyorum
Doktor yönlendirir
teşekkür ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?