Kan verirken bile gözümü kapatıyorum çok pinpirikliyim napıcam
Burun deviasyon ameliyatı olmam gerekiyor ama korkuyorum.
Burun deviasyon ameliyatı olmam gerekiyor ama korkuyorum.
Daha önce ameliyat hiç olmadım ama ameliyat olan birçok tanıdığım kişilerin yanında refakatçi olarak kaldım. Bunların içinde gerçekten panik atak olan, hiç ameliyata girmeyen ve tedirgin olan çok oldu. Ve tedirgin olman, korkman inan çok çok normal seni iyi anlayabiliyorum.
Fakat konu sağlık ise ve sonunda her şey çok iyi olacak ise, sadece birkaç saatini alacak. Ve şunu belirteyim ameliyata giren hastalara, girmeden önce sakinleştirici iğne vururlar. Kısaca anlık panik yapabilirsin ama o iğne sayesinde daha sakin olacaksın. Bunun dışında doktoruna ya da hemşireye panik olduğunu, korktuğunu dile getirirsen buna göre önlem alırlar. Nasıl uyuyorsun gece olduğunda, aynı şekilde uyuyacaksın ve uyandığında ameliyat bitmiş olacak uyumaya gittiğini düşün ameliyathaneye içini ferah tut geçmişler olsun...
Cevap
5Cevap
İğneyi yedikten 5 10dk sonra hiçbişey hatırlqmıyosun
Anestezi yaparlar zaten
Uyursun hissetmezsin bir şey
Ameliyat öncesi ve sonrası korkuyorum
Ameliyat öncesi
Unutulursun büyük ihtimal
Yani narkoz verirler solunum yolundan
Uyurken yapılır ameliyat farkına varamazsın bile. Uyanınca her şey bitmiş olur
Valla bende merak ediyorum bunu sadece bir iki kere kan verdim
Anlamazsın bile korkma
Narkoz ile
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?