Ortalama ücreti ne kadar?
Ne gibi bir faydasını gördünüz?
Hastanede mi yaptırdınız?
Acıyor mu?
Ne gibi bir faydasını gördünüz?
Hastanede mi yaptırdınız?
Acıyor mu?
Kupa başı 50 veya 60 tl alınıyor. Ramazana girmeden önce yaptırdım kupa başı 50 tl verdim.
Her derde deva ve iyileştirme özelliği var.
Hayır evde yaptırdım ve işin ehli bu işin nasıl yapılacağını bilen biri olmalı ve hicri takvimde sünnet olan günlerde yapılmalı.
Hiç acımıyor. En azından benim acımadı.
@B0RN0VALI çağırmazsın erkeklere erkekler, kadınlara kadınlar hacamat yapıyor.
@B0RN0VALI bilmiyorum.
1 ay oldu yapalı 500 lira vermiştim. Gayet de güzel bir şey hafifletiyor insanı. Yalnız en az bir gün öncesi ve sonrası perhiz yapman lazım. Hayvansal gıdalar tüketmemen lazım. Bir de hicri takvimde sünnet olan günleri takip etmen lazım.
@Xyztndkdn Yanlış noktaya da yapmış olabilir bir doktora görünsen iyi edersin
@Xyztndkdn geçmesine geçer ama fıtık olabilir başka bir şey olabilir illa hacamat kaynaklıdır diyemem yani
@Xyztndkdn yani güne uymanın amacı şudur aslında. Sünnete göre yapılan günleri ayın çekim gücünün olduğu günlerdir. Bu da deri altındaki kanın daha çabuk atılmasıyla alakalıdır. Zaruri durumlar dışında evet yapılmamalıdır belli günlerde ama zaruret varsa yapılabilir de tabi.
@Xyztndkdn rica ederim geçmiş olsun
Acı olmuyor 300 400tl gibi dusun faydası ust işte bi kaç kez yaptirdiktan sonra anlıyorsun
Kaç ay arayla?
Sanırım 3 ay sonra tekrar yaptırabiliyordu daha erken yapmıyorlar
Anladım, teşekkürler.
siz bi hastalık bas ağrısı vs bi şey var mi
Genel sağlık amaçlı, bazen yorgunluk halsizlik oluyor. Sizde ne vardı?
Cevap
10Cevap
yaptırabilirsiniz fiytayı değişir
Ben yaptırdım bi faydası olmadı
500 lira vermistim 1 2 ay önce
Ne gibi bir rahatsızlığınız vardı?
Sırtımda ağrı var. Boyun fıtığından herhalde. Hâlâ ağrıyor
Anladım, geçmiş olsun.
Sana da geçmiş olsun
Teşekkürler.
Gauiydalı olduğu söyleniyor bende istiyorum aslında
Hiç yapmadım ama yaw Allah'ın vermediği şifayı bardaktan niye bekliyorsunuz onu anlamıyorum
Bir kere bu sünnettir. Artık hastaneler, doktorlar bile yapıyor. Senin mantığına göre hiç doktora gitmeyip, ilaçta kullanmayalım, ameliyat vs. de olmayalım. Şifayı Allah'tan bekletelim...
Şaka gibisiniz ya!
Şükür et şükür Erdoğan olmasaydı eheheyyytt sen nerden bulucaktin hastaneyi hadi hastaneyi buldun doktor Allah ondan razı olmaolsun
🥺🥺
Nank. rler siz varya vatan ha. nisiniz
hastanede yapıyolar mı
Yapıyorlar
okuyarak hacamatcı yapıyor onu.500 lira falan.. hastanede ne işim var.
Hastane güvenli ve steril.
amaaannn.. hacamatı olması gereken ambiansta yaptırıcan👾
Ücreti en son 1000 TL idi
Cok faydalı agrılarım gectı hep
Bilmediğin bişeyi yaptırma bence, Allah korusun hazırki sağlığından da olursun 🥺
Yaptir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?