Sağlık 13 yaşında regl oldum lisede belki 1 2 cm uzadım annem ve babamda kısa yaşayan var mı aynı durumu? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Güncellemeler+1 yıl Arkadaşlar 12 cm değil 1 veya 2 cm 13 yaşında regl oldum lisede belki 1 2 cm uzadım annem ve babamda kısa yaşayan var mı aynı durumu? Cevapla Lise Soruları Babalık Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Ben 11 yasinda oldum, 11 yasinda 1.56 falandim, su an 18 yasindayim ve boyum 1.70, annem kisa babam orta boyludur. 1 0 Yorumla
Yksöğrencisi61 Takip Et Xper 4 Yaş: 21 +1 yıl Erkek versiyonunu yaşadım 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Ben 12 cm uzamadım ama 1 veya 2 işte Yorumla Yksöğrencisi61 +1 yıl Azmış ama ben de öyleyim Yorumla Soran +1 yıl Hormonal bozukluk var mı sende Yorumla Yksöğrencisi61 +1 yıl Bir ara vardı ilaç kullandım Yorumla Soran +1 yıl Kaç yaşında kullandın Yorumla Yksöğrencisi61 +1 yıl 1-2 sene önce 17 yaşımda falan Yorumla
Ksdoktoru11 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Var sadece regl olmadım 0 3 Yorumla Ksdoktoru11 +1 yıl Şimdi yaş kaç boy kaç Yorumla Soran +1 yıl 20 1.53 Yorumla Ksdoktoru11 +1 yıl 150 üstü yeter ya sjsjs genelde iyi olur yani Yorumla
Yolgezer72 Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Olur öyle 0 6 Yorumla Soran +1 yıl 12 cm değil bu arada 1 ve ya 2 Yorumla Yolgezer72 +1 yıl Olsun kalbin kocamandır Yorumla Soran +1 yıl Türkiye standartlarına göre boyum iyi zaten kızlar Max 1.65 istisnalar daha uzun oluyor ama saçma bir durum yani Yorumla Yolgezer72 +1 yıl Kalbine bak İçeriğe bak Yorumla Soran +1 yıl Kalbim temiz çok şükür Yorumla Yolgezer72 +1 yıl Tamam gerisini değiştiremezsn Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Şimdi kaç 0 12 Yorumla Soran +1 yıl 1.53 filan Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Baya kisa Yorumla Soran +1 yıl Uzun demedim zaten Yorumla Soran +1 yıl Ben miyim sen misin o Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yorumlara bakarsan anlarsin pis sapik şaaak 👋 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hesabin patladı mi 😅😅 byee çuf çuff Yorumla Soran +1 yıl Patlamadı korkma😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kavga edelim mi yiyorsa 👊 Yorumla Soran +1 yıl Edelim edelim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Saçından tutsam napabilirsin acaba Yorumla Soran +1 yıl Hesabım kapanmıyor kudur 😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Az kaldı çalişmaya devam jsjs Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ben 11 yasinda oldum, 11 yasinda 1.56 falandim, su an 18 yasindayim ve boyum 1.70, annem kisa babam orta boyludur.
Erkek versiyonunu yaşadım
Ben 12 cm uzamadım ama 1 veya 2 işte
Azmış ama ben de öyleyim
Hormonal bozukluk var mı sende
Bir ara vardı ilaç kullandım
Kaç yaşında kullandın
1-2 sene önce 17 yaşımda falan
Var sadece regl olmadım
Şimdi yaş kaç boy kaç
20 1.53
150 üstü yeter ya sjsjs genelde iyi olur yani
Olur öyle
12 cm değil bu arada 1 ve ya 2
Olsun kalbin kocamandır
Türkiye standartlarına göre boyum iyi zaten kızlar Max 1.65 istisnalar daha uzun oluyor ama saçma bir durum yani
Kalbine bak
İçeriğe bak
Kalbim temiz çok şükür
Tamam gerisini değiştiremezsn
Şimdi kaç
1.53 filan
Baya kisa
Uzun demedim zaten
Ben miyim sen misin o
Yorumlara bakarsan anlarsin pis sapik şaaak 👋
Hesabin patladı mi 😅😅 byee çuf çuff
Patlamadı korkma😂
Kavga edelim mi yiyorsa 👊
Edelim edelim
Saçından tutsam napabilirsin acaba
Hesabım kapanmıyor kudur 😂
Az kaldı çalişmaya devam jsjs