Boyum 1.58 kilom 42 aylarca kustum vucudum bagimlilik yapti bu kusma durumunu ama bu surecte saclarim cildim goz altlarim vs coktu kurudu kotu oldu vucudum susuz kaldi bugun bu saate kadar ilk defa yediklerimi kusmadim kendime soz verdim sizce zamanla toparlarmi cildim vs
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Çok yanlış yapıyorsun, derdin ne senin kalmışsın kış kadar
Biliyorum ama ilk bu duruma kendimi cok yalnizve degersiz hissetmekle baslamistim 2 3 yil araliklarla bu sekilde ciddi olacagini dusunmedim
Neden böyle düşünüyorsun? Anlamadım. Bu kusma işine ne zaman ve nasıl başladın. Şu andada aynı misin.
Sağlıklı beslenmeye başlarsan zamanla düzelir ama durmazsan mide asitinden dolayı dişlerin erimeye başlayacak haberin olsun
Eridi bile iki tane disim
Disardan cok aptal duruyorum biliyorum ama cok zor bu bir hastalik bulimia kendi basima yenmeye calisiyorum inaniyorumda yenecegime
Aptal değil tabii ki ya sonuçta psikolojik bir sorun bende de tıkanırcasına yeme bozukluğu vardı , yenebilirsin tabii ki vitamin vb ile ilgili ve psikolojik araştırmalar yap bence türkçe kaynak çok yok ama İngilizce biliyosan çok kaynak var yeme bozukluğuyla ilgili
Ciddimisiniz siz yendinizmi bu durumu ve nasıl oldu cok ozel olmiyicaksa anlatabilir misiniz
Ben kusmuyodum da mesela 2 gün hiç bişey yemeyip sonra bi anda 10 günlük yenilcek şeyi yiyodum vs. Sonra neden olabilir onları araştırdım genelde mükemmeliyetçilikten falan da oluyormuş bende de çok vardı onu azaltmaya calistim falan bide sağlığı çok kötü etkiliyo sosyal ilişkileri herşeyi çok kötü etkiliyo o yüzden
Evet goz altlarim coktu kiristi cildim kuruluktan kasiniyor saclarim kuru mahvettim o yuzden artik net sekilde birakmak icin cabalamaya basladim baslarda keyif aliyordum istedigimi yiyip kilo almiyorum kusuyorum nasilsa diye sonra dislerimde gitmeye basladi kotu oldum
Diş çok önemli ya dikkat et kanal falan çok zor acılı bi tedavi
Doktora gitmiyor musun
Hayir
Anlasilir
Ee gitsene o zaman
Ne anlaşılır?
Yillar oncede olusmustu bu durum mide ilaci felan yazmisti doktor sonra disim curudu agrisindan mecbur kusmayi birakmistim aylar sonra yeniden basladim oda uzuldugumde genelde cok yiyip kusuyordum bu zamanla bagimlilik yapti bugun soz verdim ve kusmadim sukrediyorum bu benim icin buyuk bir adim 1 saat oldu kusmadim asiri mutluyum
Gitsem yine mide ilaci yazar
Psikiyatriye mi gittin?
Orasi zaten beni mide hastaliklarina yonlendirdi
Değişik. Kesebiliyorsan madem kes kendin kusmayı. Kilo alırım diye mi korkuyorsun?
Blumia nevroza vakası var psikiyatri dahiliyeye gönderiyor, mk ben öyle doktorun
Kesmek cok zor oluyor aylarca kusa kusa vucudum bagimlilik yapti ve ataklarim oluyor bugun kendime soz verip tovbe ettim biraz yedim kendimi tuttum kusmadim henüz
Yavu guzelim kalk güzel bir psikiyatri bul madem. Ciddi sağlık sorunu bu. Paran varsa özele git. Hatta İstanbul'daysan öneri de yaparım sana
Kendi basima yenemez miyim
Bugun kusmadim ve karnim tok midemde yemeklerin oluşu cok guzel his o yüzden bunu bu sekilde zamanla asamaz miyim 6 gun calisiyorum pazar gunleri kapali oluyor birde gitmek istemiyorum
Yenersin de, destek olması çok daha iyi olur. Vücuduna yazık
Evet dislerim cildim cok yazik ettim vicdan azabi cekiyorum artık
Sev biraz kendini Betül. Olmaz böyle, bırak 50 kilo olsan ne olacak, hayat senin bedeninden ibaret değil
Travmalarim var kilodan kaynakli o yuzden korkum oldu. Daha saglikli sekilde olmaya calisicam kusmayi birakip devam edersem o zaman aileme soylemek zorunda kalicam
Zaten niye ailenden gizliyorsun ki? Öğrensinler ne olacak
Dertleri basindan askin bide beni dert etmesinler
Yani o da senin hayatın bir şey diyemem o konuda. Ama böyle de olmaz yani Betülcüm. 28 yaşına gelmişsin, olayların farkındasın. Umarım kusmazsın bir daha
Devamı olursa ne olur
Bedenine yazık olur, kalıcı hasarlar kalabilir. Bak yaşın da geçiyor artık, eskisi gibi toparlayamaz artık vücudun
Acilen psikiyatriste gitmelisin
Gitmistim gecen sene mide hastaliklarina yonlendirdi oda gaviskon yazdi sonra bende bitmedi devam ettim kusmaya dislerim curudu agrisindan mecbur biraktim bir muddet kusmayinca normale donmustu zamanla kilo aldigimi gordum tek tük ile yeniden basladim aylarca kustum 8 kilo verdim ama artik kusmak istemesem bile vücudum bagimlilik yapti tikanircasini yiyip kusuyorum ozellikle uzgun oldugumda degersiz hissettigimde bugun tovbe ettim kendime soz verdim 1 2 saat oldu kusmadim ve cok mutluyum bu sekilde devam edecegine inaniyorum
Mesaj atsam oradan konuşsak olur mu bu konuda bilgiliyim
Senin iyi bir psikolojik destek alman lazım yoksa sağlığını kaybedersin
2 gun oldu kusmadım zihinde de bitiyor bence ve kendime vermis oldugum sozu tutuyorum
Böyle devam etmelisin ara ara ataklarin olacak ama azalacak zamanla
Insallah tartiya cikmiyorum ama size yemin ederim cildimde aniden degisim oldu cildim guzelleşti toparlandim vucudum susuz ve vitaminsiz kalmisti 3 gun oldu bugun hic kusmadim bu kadar zamanda bile yuzum kendine geldi sadece korkuyorum kilo almişsam diye o yuzden tartilmiyorum
kilo sizin değerinzi belirlyen unsur değildir. sizi başarılı kılan ve sizi siz yapan birçok özellikleriniz var. Kilo sadece bir rakamdan ibaret alını ve verilir. o yüzden hayatta başka başarılara ve amaçlarınıza odaklanmalısınız
Niye böyle yapıyorsun ki
Kilo alma korkusu
2 gun kusmadim bu ilk
Zaten zayıfmışsın. Kilo alsan ne kadar alacaksın ki
Bunu birakmalisin
1 saat oldu kusmadim bu bile buyuk basari benim icin
Tedavi ol
Kendi basima yenemezmiyjm
Alilen bilmeli
Asla soyleyemem
Farkında değiller mi
Bu kız niye böyle zayıf diye
Kustugumada sahit oluyor bazen annem ama sodadan kaynakli oldugunj soyluyorum 5 tane soda iciyorum o rahatsiz ediyor diyiyorum annemde cok kiziyor icme diye
Yakalaninca sodadan zannediyor
Bunu Birak
Deniyorum
Kesinlikle
Duzelir