Büyük tuvaletim gelmiyor ve basurum var ne yapmalıyım?

Arkadaşlar sormaya utanıyorum ama lütfen dalga gecmeyin. basurum var ayrıca hamileyim dış basurumu yeni aldırdım o bölge biraz yara sürekli pansuman filan yapıyorum. Ama büyük çişimi de 3 gündür hiç yapmadım gelmiyor. Yokken de gidip zorlarsam zaten basurken daha beter olur zorlamak. Sizce beklemeli miyim? Gelmemesinin zararı olur mu basura ne yapmalıyım?

Büyük tuvaletim gelmiyor ve basurum var ne yapmalıyım?
Cevapla