Baş dönmesi, geniz akıntısı ve ani tansiyon yüksekliği neden olur?

1 aydır araliklarla birden bire basım dönüyor oturduğum yerde kulağım çınlıyor tansiyonum düştü sanıyoruz bı olcuyoruz 18 11 19 11 niye oluyor anlam veremiyorum, kardiyoloji ye gittim bı sorun yok hipertansiyon olsa sürekli yüksek olur dedi tomografi cektirdik onda da sorun olmadığı için nöroloji de ilgilenmedi mr eeg tahlil hicbirsey istemwdi dahiliyeye gittim holter takıldı ara ara yüksek ama aşırı yüksek değil 18 e birden niye yükseliyor olabilir o bölüme gidiyorum ona gonderiyo o bölüme gidiyom ona gonderiyo, ara ara baş donmelerim oluyor ve mide bulandırıcı bir geniz akıntısı. Boğaz ağrısı vs yok gribal olmadigina eminim, baş ağrısı yok hangi bölüme gitmem gerektiğini de bilmiyorum 5 aylık bebeğim var kucağımda oradan oraya oradan oraya yoruldum artık hamileliğimde flanda genelde tansiyonlarim düşüktü hangi bölüm bakar sorun ne olabilir

Baş dönmesi, geniz akıntısı ve ani tansiyon yüksekliği neden olur?
Cevapla