Fazla sirke bağırsaklarda sorun yapar mı?

Akşam yemekten sonra ilk defa garip bir şekilde canım sirke içmek istedi. Yarım su bardağı saf, sakızlı elma sirkesi içtim. Ayak kokusu gibi de tadı vardı. Neyse şimdi bağırsaklarımdan garip garip sesler geliyor. Gaz yok, tuvaletim yok ama sanki tuvalete ihtiyacım varmış gibi bir his veriyor. Özetle nooolacak, ölecek miyim?

Fazla sirke bağırsaklarda sorun yapar mı?
Cevapla