30 yıl sonrasının hayalini kuruyorum, bu bir hastalık mı?

30 yıl sonrasının hayalini kuruyorum. Şu kadar param olunca şöyle yaparım şunu alırım bunu satarım diye. Bu bir hastalık mı çevrem bu kadarı hayal perestlik felan diyor. Engel olamıyorum kendime. Hali hazırda Bipolar hastasıyım bu arada?

30 yıl sonrasının hayalini kuruyorum, bu bir hastalık mı?
Cevapla