Apandisit Ameliyatı oldum ameliyat izleri kalıcı olur mu?

Yaklaşık 5-6 gün önce sağ tarafımda siddetli ağrılar oldu. Ben soğuktan böbrekleri üşüttüm sandım, hatta sicak havlu bastım ama daha fazla dayanamayıp ambulans çağırdım. Çok fazla sancım vardı, direk acile alındım doktorun kontrol etmesiyle hemen ameliyat olmam gerektiği söylendi. Apandisit patlaması olabilir dedi.
Ameliyata alındım hemen ve 1.5 saat ameliyat sürdü. Apandisit patlamış.
Biraz daha geç kalınsaydı zehirlenebileceğim söylendi. O yüzden ameliyat uzun sürmüş.
Yurtdışına eğitim amaçlı geldim, aynı zamanda sporcuyum. Yara izlerinden oldum olası korkmuşumdur, kendi üzerimde tabii. Bedenim de bir iz olarak kalır mı bilmiyorum.
İz olarak kalmaması için ne yapmam gerekiyor acaba?
Apandisit Ameliyatı oldum ameliyat izleri kalıcı olur mu?
Cevapla