Yaklaşık 5-6 gün önce sağ tarafımda siddetli ağrılar oldu. Ben soğuktan böbrekleri üşüttüm sandım, hatta sicak havlu bastım ama daha fazla dayanamayıp ambulans çağırdım. Çok fazla sancım vardı, direk acile alındım doktorun kontrol etmesiyle hemen ameliyat olmam gerektiği söylendi. Apandisit patlaması olabilir dedi.
Ameliyata alındım hemen ve 1.5 saat ameliyat sürdü. Apandisit patlamış.
Biraz daha geç kalınsaydı zehirlenebileceğim söylendi. O yüzden ameliyat uzun sürmüş.
Yurtdışına eğitim amaçlı geldim, aynı zamanda sporcuyum. Yara izlerinden oldum olası korkmuşumdur, kendi üzerimde tabii. Bedenim de bir iz olarak kalır mı bilmiyorum.
İz olarak kalmaması için ne yapmam gerekiyor acaba?
Ameliyata alındım hemen ve 1.5 saat ameliyat sürdü. Apandisit patlamış.
Biraz daha geç kalınsaydı zehirlenebileceğim söylendi. O yüzden ameliyat uzun sürmüş.
Yurtdışına eğitim amaçlı geldim, aynı zamanda sporcuyum. Yara izlerinden oldum olası korkmuşumdur, kendi üzerimde tabii. Bedenim de bir iz olarak kalır mı bilmiyorum.
İz olarak kalmaması için ne yapmam gerekiyor acaba?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar