Oda arkadaşlarım bu ara horladığımı söyledi kendimi kötü hissettim?

2 haftadır hastayım ve geçmiyor bu hastalık. Doktora da gittim , ilaç da kullandım , bitki çayları da içtim ama hep aynı. Gündüz burun tıkanıklığı sorunu yaşamıyorum ama gece işte horlamışım. Rahatsız olursanız uyandırın falan dedim ama normalde duymuyordum gece uyanık olduğum için duydum dedi oda arkadaşım. Yine de kendimi kötü hissettim. Düzelene kadar geceleri ondan daha geç uyumayı deneyeceğim ama onun dışında ne yapabilirim? Burun bantları vs işe yarıyor mu?

Oda arkadaşlarım bu ara horladığımı söyledi kendimi kötü hissettim?
Cevapla