Dün ilk anestezi ignemi yaptım çok mutluyum ay çok heyecanlı değil mi?

Heehehhe ☺️☺️ gerçek hastalara yapmak çok acayipmiş
Dün ilk anestezi ignemi yaptım çok mutluyum ay çok heyecanlı değil mi?
Cevapla