Arkadaşımın sevgilisinin psikoloji bozukluğu var ve bunun için ayrılmak istiyor sizce bu doğru mu?

Sevgilisinin problemleri vardı, kişilik bozukluğu var, birden değişip farklı karakterlerde oluyo bu yüzden tedaviye başladı. Ama psikoloğun ilişkisini bitirmesi gerektiğini söyledi. 1 yıl kadar sinirden stresden uzak olması gerekmiş sizce bu doğru mu? Böyle bir şey mümkün mü? Psikolok zamanla unutursun, iyileşiceksin söylemiş

Arkadaşımın sevgilisinin psikoloji bozukluğu var ve bunun için ayrılmak istiyor sizce bu doğru mu?
Cevapla