Neden sürekli aldattığımı düşünüyorum? Psikoloji okuyanlar yazabilir misiniz bi?

Arkadaşlar sevgilimi çok seviyorum. Sevgilim aşırı da kıskanç biri onun üzeirmde etkisi olduğunu düşünüyorum. Arkadaşlarımla takıldığımda nedense hep aldatmış gibi hissediyorum ve yapmadığıö bir şey için üstüne suçluluk psikolojisine giriyorum bir anda haketmediğimi falan düşünüyorum hiçbir şeyi. ayrılma raddesine kadar geliyorum kafamda. Neden oluyor bu? kendisi çoğu davranışımdan huylandığı için mi? baskı mı hissediyorum? bilmiyorum neden böyle psikoloji oluyanlar yardkm edebilir mi? 5 yıldır da sevgiliyiz. Bende hep erkek arkadaşlarımı sorguluyorum. Kendimi de kötü hissediyorum onları da sevgilisi olan bir kıza yürüyormuş hissiyatı veriyormuşum gibi. Rahatsız edici. Aynı durumu yaşayan varsa fikirlerini söyleyebilir mi?
Neden sürekli aldattığımı düşünüyorum? Psikoloji okuyanlar yazabilir misiniz bi?
Cevapla