Ağız kokusuyla ilgili bir şey sorcam cevap vermeden önce detaylar kısmını sonuna kadar okuyun lütfen?

Ben sabah akşam dişlerimi dilimi damağımı fırçalıyorum ağzım kokmasın diye hatta üstüne birde tuzlu suyla gargara yapıyorum. Çok dikkat etmeye çalışıyorum gerçekten elimden ne geliyorsa yapıyorum ama sadece 1 2 saat etkisi oluyor sonra da tekrar kokuyor yani ben insan içine çıkamam bu şekilde 😐 mideden kaynaklanıyor desem küçüklüğümden beri bu sorun hep böyle 10 11 yaşında da mide sorunu olmaz herhalde ve zaten midem ile ilgili problem yaşamıyordum. Son zamanlarda yaşıyorum ama yaşamadan önce de ağız kokum hep vardı. Bademciklerimi kontrol ediyorum bademcik taşı falan da yok. Bunun sebebi ne olabilir. Ağzım bir anda kupkuru oluyor su içsem bile kuruluk geçmiyor ve gerçekten çok pis bir koku oluyor biktim usandım artık. 23 yaşındayım ortaokul zamanlarından beri bu sorunum hiç geçmedi kurtulamadım. Dişçiye gidiyorum temizlettiriyorum çürük falan da yok diyorlar. Bakımlarımıda yapıyorum ama yok bir türlü kurtulamadım ya var mı bir çözümü?
Ağız kokusuyla ilgili bir şey sorcam cevap vermeden önce detaylar kısmını sonuna kadar okuyun lütfen?
Cevapla