Sağlık konusunda 535 cevap paylaştı. bebeğim çok geçmiş olsun 🙏🏻
Benimde bacağıma tam da dizime noodle suyu dökülmüştü ve tamamıyla kaynar şuydu sıcak hastaneye gittim hemen yanık kremi verdi ve çok işe yaradı faydasını gördüm fksat bir zaman sonra bıraktığım için iz kaldı ama belli olmuyo iz detaylı baklinca belli oluyo. İnşallah kolun düzelir11 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim 🤍🙏
Benim de kettle elimden kaydı
En İyi Cevaplar
Sağlık konusunda 301 cevap paylaştı. 
kocakarı tavsiyelerine kulak asmıyoruz. (yağ, yoğurt, yumurta, şeker diyenlere) görselde görünen yanık da kesinkle iz kalmayacaktır. ve tabiki starlarmızı anestol + silverdin.

11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏
Silverdin kullanıyorum yandığindan beri ikinci kremi de alayım eczaneden
Kalır ama böyle değil daha iyileşir toplar
11 Yorumla
Soran+1 yılUmarimmm
+1 yılÇok kötü olmuş ya düzelir umarım 🥲
11 Yorumla
Soran+1 yılUmarım :(
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
- Sağlık konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılCok gecmis olsun
Su toplanacaktır
O olu deriyi temizlersen hic iz kalmaz
Ayrica varsa orijinal kantaron yagi
Benim sol kolum omuzdan parmaklarıma antifiriz ile yandı
Dedigim gibi kantaron yagi hic bir iz yok
Tekrar cok gecmis olsun27 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 1 hafta önce yandı şu topladı bayağı yanlışlıkla bir yere çarpınca patladı
Orijinal kırmızı kantaron var onu sürüyorum- +1 yıl
Super
O patladikdan sonra bir olü deri olur onu temizleyebilirsen ve kantaron
Zaten pembelesir biraz sertleşir merak etme iyileşiyor demektir
Soran+1 yılOnu deriyi patlayınca soymustum
İltihap olustu sonra iltihap yeni kurudu daha- +1 yıl
Eğrisi doğrusuna denk gelmiş
Iz kalmayacaktır:)
Tekrar cok gecmis olsun ayrica acı eşiğiniz ve cesaretiniz de muthis
Tekrar cok cok gecmis olsun
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Acil şifalar:)
Gizli Üye(30-35)+1 yılGeçmiş olsun. Aleovera sür iyi gelir hem acısını alır. Kaynar suyu bilmem de aleoveranın yanığa iyi geldiğini, iz bırakmadığını ve acısını aldığını biliyorum. Bide yumurta sarısı diyorlar. Onu denemedim ama o da iz bırakmıyormuş diye duydum. 😁
16 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim yumurta yağı evet fazlaca kişi söyledi önerdi denedim ama kapkara kokan bir şey olunca çöpe attım yapamadım sandım ama aslında yapmışım ev rezalet koktu bir de tabi yeniden tupte balkonda yapacağım 😅
Cevap sahibi+1 yılYumurtanın yağı da mı varmış? 😁 Ben yanıklarda hep aleovera kullanırım. Bir dene istersen. 😁
Soran+1 yılYumurta sarısini kömür haline getirince yağ çıkıyormuş onu çok övuyorlar.
Aloe vera bitkim yok ama %99 aloe vera içerikli jel var onu kullandım ilk yandığı günler acısını azaltıyordu
Cevap sahibi+1 yılIyk o biraz kötüymüş çok pis kokar tabi o😂 çevrendekilere de sor aleoverası olan varsa al birkaç yaprak jelini çıkar sabah akşam sür. Kapaklı bir kaba koyup dolapta saklarsan bir haftaya kadar dayanıyor😁
Soran+1 yılMarkette görmüştüm kaldıysa inşallah alayım teşekkür ederim tekrardan :)
Cevap sahibi+1 yılRica ederim 😇 ben çok kullanıyorum aleoverayı faydasını çok gördüm 😁
+1 yılYeniden insan yaratıyorlar artık resmen. Gerekli işlemle eski görünümüne kavuşursun. Operasyon istemiyorsan dövme ile kapatırsın. Hiçbir şey istemiyorsan olduğu gibi bırakırsın bu bir kusur değil kaza. Geçmiş olsun.
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederimm
- +1 yıl
Rica ederim
+1 yılYumurta akı iyi geliyor ve anında sürülürse çok daha etkili ama şu an bile günlük sür iz kalmasını bile en aza indiriyor çabuk iyileştiriyor çok geçmiş olsun
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim 🙏
4 haftaya anca geçer. İlk başlarda kantaron yağı ve avakado-aloavera içeren kremler sür. en son primc suyu falan sık beyazlasın orası geçmiş olsun
12 Yorumla
Soran+1 yılKırmızı kantaron yagi var arada onu sürüyorum
Çok teşekkür ederim
Sağlık konusunda 2,6b cevap paylaştı. Geçmiş olsun tekrardan, zamanla iz geçecektir. Gen ve cilt yapısına göre 3-5 yıl içinde hiç yanık olmamış gibi görünür.
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim. Umarım
Sağlık konusunda 318 cevap paylaştı. Kantaron Yağı kullan. Hücre yenileyici özelliği var. İyi bir marka alın lütfen. Sürekli nemli kalsın yani yağ dokusu kalsın yüzyde
11 Yorumla
Soran+1 yılOrijinal kırmızı kantaron var onu kullanıyorum teşekkürler
Selam 👋😇
Geçmiş olsun öncelikle yara bir iki hafta içinde geçiyor diye biliyorum ama iz kalır büyük hir ihtimal12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
- Sağlık konusunda 446 cevap paylaştı.
+1 yılHerkes bir şey sür demiş. Uyma şunlara bi cildiyeye git veya youtubeden uzman doktor birini dinle bununla alakalı
12 Yorumla
Soran+1 yılKendi deneyip önerebilirim deneyecktim sadecee
Soran+1 yılÖnerenleri*
+1 yılGeçmiş olsun Yumurtayı yakıp yağını sür inan hiç iz kalmıyo mum ve zeytinyağınıda eritip kullan kantaron yağıda çok iyi geliyo
16 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim mum ve zeytinyağını arkadaşımda söyledi ama mantıklı gelmemişti mum zararlıdır diye
Yumurta çok önerdiler onu yaptım ama yandı komir oldu kapkara birsey bende olmadı sanıp çöpe attım aslında öyle olması gerekiyormuş zaten tekrar yapacağım ama çok ağır ve pis kokuyor ev- +1 yıl
Evet kokusu çok ağır balkonda falan yapabilirsin yandıktan sonra yağı çıkıyo arkadaşımın yüzü yandığında o şekilde iyileşmişti şimdi eskisinden bile daha iyi domuz yağı bulabilirsen oda çok etkili
Soran+1 yılBilmeden mutfakta yapmaya çalıştım aşırı kötü ve ağır koktu bu sefer balkonda tipte yapayım bari
Domuz yağını da çok öneren oldu ama bulamam ki 2-3 aktara3 sordum yok dediler- +1 yıl
Sarı kantaron yağı alabilirsin ozmn Contractubex krem ve silverdinde kullan yaran küçük iz kalacağını sanmıyorum
Soran+1 yılEvde orijinal kırmızı kantaron var onu sürüyorum olmaz mı?
Silverdin de kullanıyorum- +1 yıl
Olur tabikide ama yumurtayıda en yakın zamanda kesin dene bence
u +1 yılDediğim o terramiycn kremi sür tabaka halinde geçer valla gördükçe kolunu üzülüyorum içim cıs ediyor yemin ederim 😑
17 Yorumla
Soran+1 yılBir sürü kremi karıştırıp sürüyorum :(
- +1 yıl
Eczacimi verdi onu ama dedim. krem sarı krem ve direk iyileştirir nasıl kiymis sana bu kaynar su 😑
Soran+1 yılEvet eczacının verdikleri ve evde olanları boca ediyorum azıcık bari gitsin iz diye
Kıydı vallahi :/- +1 yıl
Geçer geçer sadece kasima iyilesmeye başlayınca sana birdaha sıcak su dokundurmasinlar annenin evindemi. oldu
Soran+1 yılEvet fobim oluştu zaten dokunamıyorum sıcak hiç bir şeye 🤣
- +1 yıl
Dokunma sana yasak cis cis 😂😂
- +1 yıl
Resmi gosterdimde iz kalır diyor arkadaş x😑 cildiyeci ne dedi sana
+1 yılÇok geçmiş olsun evet kalır annemin kalmıştı hala duruyor
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim
Süresini bilmem ama eskisine göre düzelmiş düzeliyor düzelecek
11 Yorumla
Soran+1 yılUmarım
Aktarlarda altinotu var onu vazelinle karıştır sur geciriyo hem ağrıyı hem izi ben kullandim
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim bakayım 🙏
- Sağlık konusunda 790 cevap paylaştı.
+1 yılbi eczaneye git krem bişey versin, yoksa izi kalır
11 Yorumla
Soran+1 yılEczaneden krem aldım bir kaç tane verdiler umarım azda olsa geçer
Kantoron yağı kulllanin mutlaka çok fayda sağlar
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Kirmizi olandan var orijinal onu kullanıyorum arada
- Sağlık konusunda 394 cevap paylaştı.
+1 yılÇok kötü yanmış geçmiş olsun yanık için kremler var kullanırsan izi kalmaz
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim eczacının verdiği kremleri karıştırıp kullanıyorum umarım iz azda olsa gider
- +1 yıl
Geçecektir
Sağlık konusunda 399 cevap paylaştı. Ya keşke resim eklemeseydin içim acıdı. Yanık için doktora gitsen keşke riske atılacak durum değil
16 Yorumla
Soran+1 yılÜzgünüm :/
Eczaneye gittim verdiler kremi aldım 1.5 hafta falan önce yandı zaten
Soran+1 yılGeç oldu biraz sanki ama iz için giderim
Soran+1 yılEvet bir akc yanık kremi kullanıyorum madecassol fito silverdin teramsyn falan
Elimden kettle kaydı içimdeki kaynamış su döküldü
+1 yılDüzenli olarak kantaron yağı sürün. Ya da elma rendeleyip sarın. İz kalmaz inşallah.
12 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim elmayı bende duymuştum kabuk diye ama
- +1 yıl
Rendeleyip suyuyla birlikte yaraya sarıldığında izinin dahi geçtiğini okumuştum.
Çok geçmiş olsun.
+1 yılGörseldeki iyileşmiş yara iz kalir benca ama doktora sormakta fayda var
12 Yorumla
Soran+1 yılAzcik gitse bari ya :/
- +1 yıl
Umarim gider
Gecmis olsun, kantoron yagi ve aloe vera jeli iyi geliyormus
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Yanık merhemleri var surekli kullan iz kaybolana kadar
15 Yorumla
Soran+1 yılKullanıyorum teşekkür ederim
Soran+1 yılYumurta yağı donuz yağı gibi şeyler çıkıyor
Soran+1 yılDomuz *
+1 yılÇok çok geçmiş olsun🙏🏻
Biraz sürer geçmesi
Madecassol ve Baricus 100mg kullan iz kalmaz14 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Tamamen geçeceğine dair umudum yok pek- +1 yıl
Söylediğim kremler geçirir. Ameliyat sonrası izler ve yanık izlerinde özellikle baricus öneriyoruz
Acil şifalar
Soran+1 yılMadecassol var onu da silverdin ile falan karıştırıp sürüyorum
- +1 yıl
Madecassol tamam ama Silverdin etkisiz kalır
Silverdin daha çok güneş yanıklarında etkili
Ayrı olarak Bepanjel tavsiye ederim. Özeldir oldukça
İzler için her zaman Baricus🤌🏻
+1 yılKuzenimin küçükken bacağına dökülmüştü hala izi var az görünüyor, cildiyeye gitmeni tavsiye ederim önüne geleni sürme her insan farklıdır
10 YorumlaZamanında Annem de olmuştu bacağına dökülmüştü fakat hiç iz kalmadı burada Doktor Gerçekten de çok önemli
10 YorumlaKalmıyor ilaçlarını muhakkak aksatmadan sür…
10 Yorumla
+1 yılBende de oldu birkaç haftaya geçer biraz kalıyor sonra tamamen yok oluyor meraklanma güzelim
10 Yorumla
+1 yılBunun izi kalmaz bence. 3 senede tamamen izler kaybolmaya yakın oluyor. Maalesef sürekli yandım
16 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah teşekkür ederim azcik bile gitse yeter benim için
- +1 yıl
En etkili yöntem kesinlikle yumurta yakıp yağını çıkarmak. Çok ağır yanıklar geçirdim. Tek geçiren bu oldu tavsiye ederim. Kantoron falan bı yere kadar
Soran+1 yılBunu bir kaç kişi daha önerdi ever ama yapmayı denedim çok pis koktu kapkara bir şey olunca yaptığım şeyi ben yapamadım sanıp çöpe attım video izleyerek tekrar yapmayı deneyeceğimm
- +1 yıl
Evet kapkara oluyor. Evde yapamazsın zaten. Bizim ev bahçeli annem dışarı ocakta yaptı. Saatlerce yakmak gerekiyor ev dayanmaz ona ahhsjxjd kolay gelsinnn ♥️❤️
Soran+1 yılBalkon da tupte yapacağım bu sefer ev gerçekten aşırı pis koktu saatlerce cam kapı açık kaldı anca gitti koku
Teşekkür ederim 🙏🤍- +1 yıl
Hadi olur bu sefer inşallah:) rica ederimmm
+1 yılGecmıs olsun nezamn oldu iz kesin kalır ama gorunmeyecek kadar az kalmadı ıcın domuz yargı ama orjınal
13 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim geçen hafta pazartesi oldu domuz yağı çok tavsiye eden oldu ama bulamam ki 1 2 aktara sordum yom dediler
- +1 yıl
Bn yollarım arkadasım aktar da zaten katkılı olur ulas bna takip ettım
- +1 yıl
Bnım senden Bı cıkar im Bı menfaatim yok Allah rızası ıcın Bn yardım etmek istiyorum
- Sağlık konusunda 620 cevap paylaştı.
+1 yılSanırım iz kalır gibi :(
Geçmiş olsun
13 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
- +1 yıl
Nasıl oldu bu :(
Soran+1 yılElimden kettle kaydı
+1 yılGeçmiş olsun çok kötü görünüyor gerçekten ciddi bir yanık gibi iz kalacak bence
21 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim şu an iyileşmiş hali umarım kalmaz
+1 yılİz kalır maalesef. Geçmiş olsun. Kantoron yağı kullanabilirsin çok işe yarıyor iz için.
21 Yorumla
Soran+1 yılBirazcık gitse bari :(
Teşekkür ederim
Kirmizi orijinal kantaron yagi var onu sürüyorum arada
+1 yılMaalesef ama kalıyor ya kaliteli kremler al inşallah geçer geçmiş olsun
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
+1 yılTek ilacı kantaron yağı
22 Yorumla
Soran+1 yılKırmızı olan var arada sürüyorum ise yarar umarım
- +1 yıl
Yarar
- Sağlık konusunda 669 cevap paylaştı.
+1 yılKantaron yagı aloevera kullanin bol bol
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
- Sağlık konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılbir ay daha
tekrardan geçmiş olsun11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
+1 yılGeçmiş olsun. Bir cildiye gitsen iyi olur.
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederimmm
+1 yılKantaron yağı iyileştirir
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim kullanıyorum
+1 yılAynı sıkıntı bende var çok geçmiş olsun
13 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim sana da çok geçmiş olsun yumurta yağı çok önerildi bor bak sende istersen yapacağım
- +1 yıl
Yumurta yağını ben çıkaramadım sanırım kömür olana kadar kavuruyorduk, Bi gelişme görmedim
Kantıron yağı gerçekten işe yarıyor mu merak ediyorum
Soran+1 yılBen yaptım kapkara kokan birsey oldu ancak yapamadım sandım çöpe attım aslında yapmışım ama çok az çıkıyor yağ
Tekrar yapacağım bakalım çok öneren oldu interntte baktım az önce bayağı öven var
Kantaron yağını da bayağı kişi söyledi ama ben daha önceki hafif yanigima sürekli kantaron sürdüm hala iz duruyor bir yıldır
- Sağlık konusunda 426 cevap paylaştı.
+1 yılYanık kolay kolay kaybolmaz inşallah
12 Yorumla
Soran+1 yılNeden inşallah kaybolmaz 🙄🤷♀️
- +1 yıl
İnşallah ya üzülme sorun etme
+1 yılKalıyor benimde yandı kolum ama iz kaldı
14 Yorumla
Soran+1 yılBirazı bile geçse yeterli
- +1 yıl
Krem sür. Ama keşke eczaneye gideceğine bir acile gitseydin sararlardı pansuman yaparlardı bana öyle yapmışlardı.
Soran+1 yılEczanede de pansuman yaptirdim patlayınca
- +1 yıl
İnşallah iz kalmaz iz kalırsa iz kremi alabilirsin o zaman kalmayabilir
Çok geçmiş olsun. Üzüldüm buna
16 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Soran+1 yılYeni yanmadı 1.5 hafta oluyor
Soran+1 yılYanma falan yok şu an yine de teşekkür ederim
Bir hafta sonra daha iyi hale gelir.
11 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah bebis
+1 yılÇok geçmiş olsun
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
+1 yılYaniga bakılırsa tamamen gecmez gibi
13 Yorumla
Soran+1 yılYaa olsun yarısı bile geçse yeter
- +1 yıl
Gecmis olsun insallah gecer
Soran+1 yılTeşekkür ederimmm
+1 yılBakarken canım acıdı çok geçmiş olsun 🥺🥺
12 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim
+1 yılKolun hala iyileşmemiş. Üzüldüm
12 Yorumla
Soran+1 yılİyileşmeye başladı biraz
- +1 yıl
İnşallah tez zamanda birseyin kalmaz
Off canım acıdı nasıl dayandın
110 Yorumla
Soran+1 yıl1 hafta oluyor daha yeni iyileşmeye başladı kettledan döküldü bir de :/
Soran+1 yılTeşekkür ederim bayağı derindi yanlışlıkla bir yere capinca patladı 3 gün zaten sonra iltihap oluştu bir kaç gün aktı daha yeni kurudu
Yumurta yağı diye birseydi sanırım denedim de yapamadım onu ya değişim pis bir şey oldu simsiyah çöpe attım kokuyordu
Soran+1 yılBana da önceki sorumda birisi yazmıştı da video falan izlemeden yaptım bir de annemin yeni tavanında yaptım kimse bana eski de yapın demedi çıkmıyor da kömür gibi olunca ben de yapamadım sandım kokuyordu bir de attım 8 tane yumurta çöp oldu 😅😅 şimdi videoyu izleyerek yapicam teşekkür ederim
Soran+1 yılİnşallah teşekkür ederim 🙏 video için de
Domuz yağı sur
11 Yorumla
Soran+1 yılOnu bulmam çok zor
+1 yılAyy cok gecmis olsuun nasıl oldu bu😓🙏🏻
13 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim geçen hafta pazartesi yaktım
- +1 yıl
Caydanliktan falan mı düştü noldu?
Soran+1 yılHayır keetle elimden kaydı
Aşırı kötü olmuş ya keşke doktora gitseydin. Eşin götürsün seni
10 Yorumla- Sağlık konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılsilverdin yanık merhemi
11 Yorumla
Soran+1 yılOnun sürüyorum da iz için ise yarar mı bilmiyorum
- Sağlık konusunda 499 cevap paylaştı.
+1 yılKrem sür 1 haftaya toparlar
10 Yorumla Geçmiş olsun
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
+1 yılGeçmiş olsun
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
+1 yıl2 aya bisey kalmaz
11 Yorumla
Soran+1 yılUmarım inşallah 🙏
+1 yılbenim bacağımda kaldı hafif
11 Yorumla
Soran+1 yılYa geçmiş olsun benim de tamamen geçeceğine dair umudum yok ama azcık geçse iyi okur görünen yer olduğu için
Kantoron yağı sür
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim kullanıyorum
+1 yılKalır acil rğer yeni yandıysa kabuğnu çıkarmalısın
11 Yorumla
Soran+1 yıl1.5 hafta falan oldu su topladı 3 gün sonra yanlışlıkla patlayınca bende soydum direkt
+1 yılGeçmiş olsun
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim
- Devamını Gör (10)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

