İhtiyacım olmamasına rağmen rennie adlı ilacı yiyip üstüne su içiyorum. bunu yapan tek ben miyim?

zararlı olduğunu pek düşünmüyorum
İhtiyacım olmamasına rağmen rennie adlı ilacı yiyip üstüne su içiyorum. bunu yapan tek ben miyim?
Cevapla