Kasise hızlı giren belediye otobüsü işitme kaybı yapar mı?

Arkadaşlar Merhaba Yaşım 36 bugün ankaradaki Eski EGO 2015 model Man belediye otobüsüne bindim evime gidiyordum sağ En öndeki teker üstündeki tekli koltukta oturuyordum aptal şoför araç sürerken telefonla oynadığı için yaklaşık 60-70 kilometre hızla gidiyordu Son anda fark etti ama iş işten geçti otobüsü yüksek tümseğe vurdu sert bir şekilde üzerinden geçti bomba patlaması gibi yüksek bir gürültü çıktı otobüsün içi boş olduğu için ses çok yankılandı kulaklarım bir süre tıkandı kulaklarımı sanki böyle bıçakla çizmişler gibi acıdı çok aşırı ses çıktı şu anda biraz az duyuyorum sesler derinden geliyor yaklaşık 8 saat oldu Sizce bu akustik travma yapıp kalıcı işitme kaybı yapar mı Bundan öncesi de şöyle kovit geçirdim 4 tane koyu sonrasında işitme azalmam vardı Sese karşı aşırı hassasiyetim vardı bugün itibariyle daha kötü oldum kulak hücrelerinde hasar olan birine ya da hassasiyet olan biri olarak Sizce kulaklarımda kalıcı bir hasar bırakmış mıdır aranızda Doktor ya da KBB olan varsa yardımcı olabilir mi cevap yazabilir mi başına böyle bir şey gelen var mı Teşekkürler
Kasise hızlı giren belediye otobüsü işitme kaybı yapar mı?
Cevapla