- Sağlık konusunda 839 cevap paylaştı.
+1 yılÇok geçmiş olsun su toplaması bir açıdan iyi onun içindeki sıvı yaranın daha kolay iyileşmesini sağlar. Yanık kremi kullanırsan acısını alır ve iz kalmamasına az da olsa yardımcı olur. Madecassol kremi bir hafta sonra kullan o hücreleri yeniliyor şu an sana faydası olmaz
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok tşekkür ederim evde yanık kremi yok bitmiş fito ve madecassol vardı karıştırıp sürmek durumda kaldım
En İyi Cevaplar
Çok geçmiş olsun bunun aynısını ben yaşadım çok acı verici bir süreç uzun bir süre orası yanacak ve o üstündeki kabuk gittiği zaman çıplak kalacağı için kaşınma ve yanma olacak sakın o zaman kaşıma yumurta akı ve bal sürmeni tavsiye ederim ben öyle yapmıştım çok iyi gelmişti tekrardan geçmiş olsun
14 Yorumla
Soran+1 yılCok teşekkür ederim iz kalmamasini temenni ediyorum.
- +1 yıl
Kalmaz bence yani benim başıma geleni söylüyorum sadece kettle'daki bütün su koluma dökülmüştü ve hiç iz kalmamıştı ama yumurta akı ve bal kesinlikle sürün derim doğal tedavi ilaçları daha faydalı ve dediğim gibi o üstündeki kabuk gittiği zaman çıplak kaldığı zaman yara kaşınacak sakın kaşıma
Soran+1 yılBenim de ketteleden döküldü umarım kalmaz
Bacağım da falan biraz var bu şekilde yumurta akı ve balı patladıktan sonra süreceğiz değil mi?
Gizli Üye(25-29)+1 yılEn iyisi un kullanman, 1 saat kadar kalmalı havayla temasını kestiği için iyi olur. Biraz yakabilir ama...
160 Yorumla
Soran+1 yılUn derken nasıl yani
Cevap sahibi+1 yılUnu yanık bölgenin üstüne dökeceksin bildiğin, hatta sararsan daha güzel olur o şekilde 1 saat bekleyecek.
Cevap sahibi+1 yılHani ne kadar beklerse o kadar iyi olur aslında ama 1 saat sonra durumuna bakarsın
Soran+1 yılTeşekkür ederim un ne için yani iz kalmasın diye mi yoksa biriken şey insin falan diye mi
Cevap sahibi+1 yılİkisi için de, benim zamanında fırın buharından elim yanmıştı mesela. Hemen un döküp, elime eldiven takmıştım ve hiç iz yok mesela şu an.
Soran+1 yılTamam yapacağım bugün inşallah tekrardan teşekkürler
Cevap sahibi+1 yılDurumunu yazarsın, rica ederim. Dikkat et kendine.
Cevap sahibi+1 yılGeçmiş olsun bu arada, o kadar tavsiyeyi verdim de dalgınlığıma geldi :)
Soran+1 yılTeşekkürler :)
Cevap sahibi+1 yılTekrardan rica ederim, böyle sonsuz teşekkür ve rica döngüsüne gireceğiz sanırım hahaha
Cevap sahibi+1 yılNe durumda
Soran+1 yılKoluma un döküp strec ile sardım saat 4 den beri hala o şekilde bekletiyorum
Soran+1 yılAma o dolu baloncuk patlamamisti o şekilde sardım hala da sis
Cevap sahibi+1 yılOnu sakın patlatmaa, içindeki sıvı derini iyileştiriyor
Cevap sahibi+1 yılAğrın çok yoksa iyii
Soran+1 yılAğrı yok da yanma vardı sabaha kadar unu koyunca şu an daha iyi yanma hissetmiyorum
Cevap sahibi+1 yılOh şükür, biraz sürer ama toparlarsın merak etme
Cevap sahibi+1 yılDediğim gibi dikkat et olabildiğincee
Soran+1 yılUnu ne zaman çıkartayım
Cevap sahibi+1 yılUnun olayı oranın hava almamasını sağlamak olduğu için ne kadar durursa o kadar iyi ama istiyorsan bi kontrol edip tekrardan un koyabilirsin
Soran+1 yılBeni şu an rahatsız etmiyor bir gün dursun o halde teşekkürler
Cevap sahibi+1 yılNe demekk, lafı olmazz :)
Cevap sahibi+1 yılŞu an ne durumdayız?
Soran+1 yılBir ara çıkarttım ama uyuyacağım için tekrar unlu karışımı yaptım jsjjxjdsnjs patlamaz umarım
Cevap sahibi+1 yılHahahah aman dikkat et de, biraz sürer ama geçecektir merak etmee. Seni de bu saatte rahatsız ettik ama merak ettim bi.
Soran+1 yılYok yok sorun değil annem babam bu kadar sormadı teşekkür ederim sevindim jdnsndj
Cevap sahibi+1 yılYa hahahah guzuumm diyesim geldi 😂 Şaka bir yana tanımaya gerek yok neticede insanların yanında olmak için
Cevap sahibi+1 yılAaa teşekkür ederim bu arada eig içinn :)
Soran+1 yılBen teşekkür ederim unlu bilgi ve ilgi için 😆😆😍
Cevap sahibi+1 yılYaaa sevgi dolu oldum şu an, çok tatlısınn. Memnun oldum, o kadar içten geldi ki teşekkürünn :))
Soran+1 yılSanırım sabaha kadar teşekkürleşebiliriz 😆😆
Tanımadığım birinden gördüğüm ilgi beni de
mutlu etti :)
Cevap sahibi+1 yılAhahaha olsun bee, teşekkürün zararı yok, aksine bu dönemde unutulduğunu bile düşünüyorum 😅 Tanımadığım birisinin ilgime karşı bu kadar sıcakkanlı ve tatlı yaklaşımı da benim hoşuma gitti :)
Soran+1 yılÇok haklısın.
Sitede pek aklına malik insan yok maalesef
Bu soruma biri hatta iyi olmuş hak etmişsindir yazmış 😆😆 altlarda bir yerde bir kadın
Cevap sahibi+1 yılŞaka yapıyorsun bi bakayımm
Cevap sahibi+1 yılDerin bir araştırma yaptım ve evet 😅 canım kadın... Tabii kadınsa, neyse... Moral bozmak yookkk. Ayrıca birçok öneriyi iyi ki dinlememişsin çünkü çoğu doğru sanılan yanlışlar :)
Soran+1 yılMaalesef şaka değil :/
Cevap sahibi+1 yılS*lak demiştim, canım yapmış...
Soran+1 yılYani bir kaçını yapmış olabilirim 😁
Cevap sahibi+1 yılBak kantaron falansa sıkıntı değil ama diğerleri birazcık şey 😅
Soran+1 yılKantaron sürdüm
Fito sürdüm
Madecassol sürdüm
Aloe vera jeli sürdüm
Birde un ndnxndd
Cevap sahibi+1 yılSıkıntı yok tamam hahaha Bazıları elma melma demiş, kolundan tatlı yapmanı istemişler 😂
Soran+1 yılDomuz yağı mantıklı geldi ama internette de yazıyor ama bulamam galiba
Cevap sahibi+1 yılDomuz yağını görmedim bakk
Cevap sahibi+1 yılİnsanlar kolunda deney yapmaya niyetlenmiş gibiler 😅
Soran+1 yılNeyse şu geçsin de iz kalsa da olur bir de ayağım da da baloncuklar var oraya un yapamıyorum haliyle mzmzmnss
Cevap sahibi+1 yılHahaha nedenn
Soran+1 yılAyağım da iz kalsın sorun değil ya 😅😅 ama acıyor yatamıyorum yatağa zırtığı için :(
Soran+1 yılSürttüğu*
Cevap sahibi+1 yılAaa kıyamam... Unu boş ver o zaman 😅
Cevap sahibi+1 yılYa bu arada işin falan varsa onları hallet bence, ben boş olduğum için ve sohbetin de sardığı için sabaha kadar beni çekmek zorunda kalırsın hahaha
Soran+1 yılKolumdaki biraz su akmis stecli unlu ama sarı bir su akmis az biraz
Cevap sahibi+1 yılAşırı olmadığı sürece sıkıntı yok 😅
Soran+1 yılYavaş yavaş mı bosaliyor baloncuk hımmm daha önce hiç böyle bir şey deneyimlemedim bilmiyorum o yüzden 🙄
Cevap sahibi+1 yılArada akabiliyor neticede hassas
Cevap sahibi+1 yılEvet yavaş yavaş gidiyor sonra
Cevap sahibi+1 yılNeticede orası komple iyileşmesi için verilen bi tepki 😅
Cevap sahibi+1 yılAha uyuyakaldık hahaha iyi uykularr :)
Soran+1 yılUyumuşum da yanlışlıkla patladı bu deriyi de soydum yanıyor aşırı ne yapcam
Cevap sahibi+1 yılNe yaptın
Cevap sahibi+1 yılDeriyi soymasaydın be, neyse
- Sağlık konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılŞu an nasilsin ay cok kotu
17 Yorumla
Soran+1 yılDaha da yayıldı birikinti
- +1 yıl
Hastaneye gittin mi
Soran+1 yılGidiyorum acile
- +1 yıl
Cok gecmis olsun cok kotu olmus
- +1 yıl
Son halini gordum, cok cok kotu, ayagin nasil
Soran+1 yılAyağımdakiler hemen patladı benden dolayı yatarken patlamış
- +1 yıl
:////
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
64Cevap
- Sağlık konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılPatlatma, soyma
Yarayı temiz tut. Sargı bezi ile sarma, hemen yanık ilacı da sürme.14 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim
İnternette gördüğün
Yok yumurta akı, diş macunu, krem, vazelin gibi saçma hiçbir uygulamayı sakın yapma
Soran+1 yılNe yapmam gerekiyor yaranın üstü açık mi kalmalı yatarken patlarsa ya strec falan sarsam olmaz mı yatarken
- +1 yıl
Temiz bir bezle örtebilirsin ama sargı ile sarma orayı. Zaten yanmış. Oradaki ısıyı geri basar. Daha çok yanmaya neden olur.
- Sağlık konusunda 2,2b cevap paylaştı.
u +1 yılKız içim acıdı çok geçmiş olsun krem sür patlatma acır
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederimm
- Sağlık konusunda 39,9b cevap paylaştı.
u +1 yılÇok geçmiş olsun.. bende hemen doktora gitmelisin krem verir. ya da zeytin yağı sür biraz
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim zeytinyağı sürdüm
- Sağlık konusunda 6,9b cevap paylaştı.
+1 yılÇok geçmiş olsun ama çok az iz kalır gadası
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler
+1 yılZeytinyağı sürme kırık veya çatlak değil
- Yanık bölgeyi soğuk su altına tutmak ya da soğuk kompres uygulamak
- Cildi nemli tutmak için aloe vera kremi ya da jeli sürmek
- Antibiyotikli merhem sürerek enfeksiyonu riskini azaltmak
- Yanık kremi kullanmak
- Yapışmaz steril bandaj ile yanan bölgeyi örtmek
- Bol sıvı tüketmek
- Ağrı kesici almak
- Güneşle temastan kaçınmak
- Yanık sonucu oluşan kabarcıklara dokunmamak
En kısa zamanda deri ve zühveri hastalıkları dermatolojiye görün28 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşkil ederim yarın gideceğim şu an için sadece biraz yanma ve sızlama var buzla hafifletmeye çalışıyorum
Soran+1 yılTeşekkür *
- +1 yıl
Sürekli buz tutmama belli aralıklarda buzu kaldır ilk soğuk suyu tut ondan sonra buz Kompleksi uygula
- +1 yıl
Geçmiş olsun İnşallah iz kalmaz O yüzden bekletme derim
- +1 yıl
Evde yanık kremi yok mu
- +1 yıl
Serin kompresleri 5-15 dakikalık aralıklarla uygulayabilirsiniz. Aşırı soğuk kompresleri kullanmaya çalışmayın çünkü bu yaklaşım, yanıkları daha fazla tahriş edebilir.
Soran+1 yılMaalesef evde yanık kremi yoktu fito ve madecassol vardı karıştırıp sürdüm
- +1 yıl
Mesaj atıyorum bakarsan
+1 yılKafanıza göre kremler sürmeyin. Yanık derecesine göre kremler verilir. İçindeki maddelerden dolayı iz kalma olasığı ya da ağrı yapamasımmümkün. İlk müdahaleyi yanık tedavisi yapılan hastaneleri tercih etmelisiniz. 3. Dereceye benziyor kortizonlu kremler gerekli!
22 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim şimdilik evde fito madecassol vardı onları durfum buzlu suta koydum elimi yarın hastaneye gideceğim
- +1 yıl
Çok geçmiş olsun.
Sağlık konusunda 2,6b cevap paylaştı. Geçmiş olsun, ben 5 yaşındayken sağ kolumun üst tarafına komple kaynar su dökülmüştü. Babam acilen hastaneye götürmüştü, ilk pansumanlar yapılmıştı, sonra 1 ay boyunca hergün pansuman yapıldı ve belli bir süre boyunca da silverdin krem kullanmıştım. 5 yıl içinde yanık izi tamamen gitmişti.
15 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim geçeceğini sanmıyorum iz az olsa kalır su aşırı kaynardı çünkü
Soran+1 yılBenim kettledan döküldü umarım geçer :/
Soran+1 yılİnşallah :)
Gizli Üye(25-29)+1 yılKanki 10 gün önce benim elimede kızgın yağ patladı çok çok geçmiş olsun silverdin sürdüm ilk günler ilk gece çok sızladı sonra geçti 3 gün kadar su topladı ben boşalttım ama küçük bir yerden yoksa patlar soyulur ona dikkat et su toplamayı bırakınca fucidin pomad sürdüm oda antibiyotikli krem bayaa iyi geldi kabuklaşmaya başladı sonra kimyager bir abimiz var o domuz yağı verdi bundan başka bişey sürme hiç iz kalmaz dedi onu sürüyorum bir kaç gündürde ama bayaa iyi geldi akşamdan sürüyorum sabaha kadar kalıyor kızarıklıklar bayaa geçti tekrar kabuk attıyor geçirir gibi doktor 2. derece yanık iz kalabilir dedi ama inşallah kalmayacakmış elini suya ve deterjana sokma
19 Yorumla
Soran+1 yılOnu duydum da nereden temin edebilirim ki pis falan mı yağı
Cevap sahibi+1 yılSağlık sektöründe ilaçlarda kullanılıyor bildiğin labaratuarda yapılıyor yani
Soran+1 yılAktardan falan bulmam mümkün mü kii
Cevap sahibi+1 yılZor avcı ya da muacir demişlerdi ama kantaronda sürebilirsin bulamazsan oda iyi geliyormuş ben bayaa araştırdım da
Soran+1 yılKırmızı kantaron yagi var aktaralara sorayım bir bulamazsan onu sürerim artık teşekkür ederim
Cevap sahibi+1 yılSarı kantaron olcak
Cevap sahibi+1 yılBir kaç gün şişer sonra kurumaya başlar ama suyunu boşaltman lazım
Soran+1 yılSakın patlatma diyorlar ama ben de patlatmak istedim ama
Cevap sahibi+1 yılSoymadan köşesinden suyunu boşalt hastaneye gitsende patlatırlar iğneyi dezenfekte et onunla küçük küçük yavaş yavaş boşalt
+1 yılYanık kremi olsa iyi gelirdi aklında olsun bu durumlarda soğuk suya tutmak çok önemli …silverdin ismi. Kremin … yanar yanmaz kabuk yırtılmadı ise suya tut uzun süre sonra krem sür ve birikintileri patlatma şiştikçe krem süt
16 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim evde yanık kremi yok bitmiş fito ve madecassol vardı karıştırıp sürdüm ikisiniaslimda hemen buzlu suya soktum kolumu şu an krem sürmeme gerek yok sanırım çünkü patlamadı o şişlik
- +1 yıl
O şişliğe sürersen yanık kremi ise şişliği alıyor acı çekmezsin
Soran+1 yılYarın eczaneden alayım ama birisi içinde cıva olduğu icin iz bırakıyor dedi yanık kremleri
- +1 yıl
Silverdin al o iz bırakmıyor iş yerinde kullanıyorum bende çok yanarım böyle 😅 ama sadece şiştikçe sür şişige sürekli sürme
Soran+1 yılTamam çok teşekkür ederim :)
- +1 yıl
Rica ederim çok geçmiş olsun ❤️🩹
+1 yılMerhabalar
Sakın ha sakın patlatma acile gidebilirsen git ya da eczaneden anestol pomad fito krem fucitec krem al kullan anestol pomad ağrı kesici krem fito krem cilt yenileyici diğer kremde antibiyotik110 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim şu an evde yanık kremi yok bitmiş fito ve madecassol vardı karıştırıp sürdüm
- +1 yıl
Nöbetçi eczaneden dediklerimi al
- +1 yıl
Şakası yok madecassol olmaz
- +1 yıl
Sivilce krem tarzında o
Soran+1 yılYarın doktora gideceğim dediklerinizi de alırım
- +1 yıl
Doktora gideceksen şimdiden acile git bekleme dediğim kremleri söylerler ama git aşırı yanık bu bekleme beklersen sabaha daha kötü ayrıca sızlar uyamazsın
- +1 yıl
Dedim sana
- +1 yıl
Nasıl oldun kanka
- +1 yıl
Doktor ne ilacı verdi
Soran+1 yılGidemedim de yarın giderim inşallah ayağımda aynı durum da çünkü
+1 yılOyyyy geçmiş olsun. Tez zamanda şifa versin rabbim inşallah. Hiç bu kadar büyük bir yara görmemiştim. Üniversite hastaneleri ve bulduğun güzel doktorlara git iz kalmaz inşallah. Geçmiş olsun
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim kettledan döküldü bayağı kaynadı o yüzden bu kadar kötü oldu sanırım
Yarın gideceğim şu an için sadece hafif bir sızlama var :)
- Sağlık konusunda 610 cevap paylaştı.
+1 yılÖncelikle çok geçmiş olsun, kesinlikle patlatmayın ve furacin merhem sürebilirsiniz. Bunun dışında iz kalmaması için de Madecassol 40 Gr ve Baricus 100 Mg Krem kullanabilirsiniz..
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim şu an evde yanık kremi yok bitmiş fito ve madecassol vardı karıştırıp sürdüm
Ay geçmiş olsun. Madecassol merhem yanıklara baya iyi geliyor. Bence patlatma daha kötü olabilir. Hastaneye gitme şansın varsa aslında bu saatte daha iyi müdahale ederler.
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim evde yanık kremi yoktu madecasol sürdüm yarın gideceğim
- +1 yıl
Umarım iz kalmaz, ne demekk
+1 yılBirincisi patlatma yanık kremi sür ciddi bir yanık doktora git kabuk bağlamaya başlayınca kantaron yağı ya da zeytin yağı ama saf zeytin yağı sür kabuk yumuşak kalsın çatlamasın iz kalmaz
13 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim şu an evde yanık kremi yok bitmiş fito ve madecassol vardı karıştırıp sürdüm buz koydum kırmızı kantaron yagi var yatarken süreceğim
- +1 yıl
Geçmiş olsun umarım hızlı düzelir. Doktora gitmeyi ihmal etme ciddi bir yanık bir uzman görmesinde fayda var
Soran+1 yılTeşekkürler umarım
+1 yılAloe vera sür hemen. Al birinden, bir yerden içini kes ve jelimsi kısmı streçle koluna hiçbir şeyin kalmaz, acısını da alır
114 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim kendim patlatamadim uyurken ne olduysa bilmiyorum su sızıyordu uyandığımda
- +1 yıl
aboo çok feci acıtır o, aloe vera var mıydı sürdün müü
Soran+1 yılVar evet
- +1 yıl
oh iyi bari, Allah şifa versin tez zamanda düzelir umarım bugün dediğim gibi ale verayı sürüp streç filmle sar yarın uyandığında geçer
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim ama bayağı yandi bir günde geçecek gibi değil su kettleden döküldü:/
- +1 yıl
yok yok merak etme geçiyor benzer bir olaya şahit oldum bende oradan biliyorum bizde şok olduk geçer sadece dediğim gibi aloe verayı sür ve streç filme sar düzelir bak sende şaşırırsın hatta
Soran+1 yılBitki yok ama %99 aloe vera içerikli bir jel var o olur mu
- +1 yıl
99'sa o da iş görür herhalde ama olsaydı daha iyi olurdu ya bitkinin doğalı kadar etkili olmayabilir çünkü yine de dua et, ya şafi diyip sür şifa olur inşAllah 🍃
Soran+1 yılMarkette bitkisini görmüştüm migrosta ise yarıyorsa alırım
Soran+1 yılİnşallah çok sağol
- +1 yıl
çok pahalı gelmezse al bence ya riske atma hiç hem şifası çok kozmetikten daha çok faydası dokunur sana da
- +1 yıl
rica ederiim iyileşirsin de geçer inşAllah hemencecik 🌿
Soran+1 yıl30 tl gibi bir şeydi
Umarım 🥰- +1 yıl
yarında geçerse söyle merak ederiim 🌿 şifa olsun 💮
+1 yılAyy çok kötü yanmış kıyamam bu kabuk falan tutar kantaron yağı kullanabilirsin yandıktan 3 gün sonra başla
14 Yorumla- +1 yıl
Çok geçmiş olsun bu arada
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim şu an hala dolu içi sanırım patlayınca sürmem gerekiyormuş kantaron
- +1 yıl
Ay resmi gördüm de baloncuk şişmiş patladı mı
Soran+1 yılHayır az az su akıyor sadece
Gizli Üye(18-24)+1 yılAy kiyamam. Benim koluma da kocaman bir caydanlik alti dolusu kaynar su dokulmustu bir iki hafta surdu iyilesmesi. Kirmizi koyu kivamli bi yag var bizimkiler benim koluma ondan surmustu ama adini hatirlamiyorum
11 Yorumla
Soran+1 yılKırmızı kantaron yagi olabilir
Sağlık konusunda 435 cevap paylaştı. saf aloe vera kullan. hem bölgede serinlik oluşturur yanma hissini alır hem de hücreleri besler iz kalmaz.
13 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim saf yok ama %99 aloe vera içerikli jel var
Soran+1 yılYa bilmiyordum evde yoktu kullanamadım bu yüzden o halde iyi ki yokmuş
+1 yılÇok kötü olmuş. Geçmiş olsun.
Kantoron yağını her akşa sür poşetle bağla bir iki ay böyle devam et15 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim sarı ya da kırmızı olması fark eder mi?
- +1 yıl
Ben kırmızısını kullanmıştım
Soran+1 yılEvde gerçek elde yapılmış kırmızı var yayım dediğini teşekkürler
Soran+1 yılYapayım*
- +1 yıl
Şifa olur inş
+1 yılBen küçükken bedenim yandı bundan daha beter çok geçmiş olsun krem bilmiyorum yardımcı olmak isterdim 🙂
13 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim :)
- +1 yıl
Rica ederim 🤗
- +1 yıl
Geçer merak etme 🥰
Yani bunu dememem lazım gunahida olabir ama bu izi tamamen kaybetmek istiyosan nap ne et domuz yağı bul bir yerlerden komle kaybeder
18 Yorumla
Soran+1 yılonu duydum ama şimdi bilemedim yani pistir
Soran+1 yılNasıl Temin edebilirim bulabilirsem yapacağım
Soran+1 yılAnkaradayım maalesef
Soran+1 yılNerede bulunuyor bunlar bilmem ki araştırayım bir
- Sağlık konusunda 499 cevap paylaştı.
+1 yılOffff gece gece midem bulandı, buz uygulabsoguk su tut yoğurt koy bir de eczaneden yanık kremi al üstündeki kabuğu sakinnnnn soyma
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler
Sağlık konusunda 1,4b cevap paylaştı. aloe vera sür yapraktan kır sür gün içinde istediğin kadar tekrar
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Sağlık konusunda 2,1b cevap paylaştı. aborey çok geçmiş olsun krem mrem ne varsa al boca et doktor kontrolunde tabi
21 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
+1 yılHametan bepanten tarzı kremler sürebilirsin geçmiş olsun
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
+1 yılO baloncuğu patlatmazsan derinleşir.. patlat sonra yanık kremi sür..
13 Yorumla
Soran+1 yılEvet daha da yayılıp derinleşti uyurken biraz delinmişmi ne olduysa su sızıyor
- +1 yıl
Tamam temizle onu guzelce o deriyi kes üzerine krem sür yoksa kolay kolay iyileşmez..
- +1 yıl
Çok kötü olmuş ya hastaneye git sen hatta
+1 yılOha kiz gecmis olsun sakin oynama sadece yanik kremi sur
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim evde yanık kremi bitmiş fito ve madecassol vardı karıştırıp sürdüm mecburenn
Buz koy koluna alo vera krem sür müsait olduğunda doktora görün geçmiş olsun
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim
Kızım orada kara delik oluşmuş doktora gitsene neyi bekliyorsun
13 Yorumla
Soran+1 yılGüldüm sjsjsjs
şu an için hafif bir sızlama var sadece yarın gideceğim şu an mümkün değil çünkü
Soran+1 yılÇok teşekkür ederimm
- Sağlık konusunda 603 cevap paylaştı.
+1 yılMadecassol iyi gelir. Cok gecmis olsun baya yanmis:/
12 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim sürdüm evet umarım işe yarar :)
- +1 yıl
Doktora gidin mutlaka tabii. Baska seyler kullanmayi da onerir muhtemelen.
+1 yılÇok geçmiş olsun 2. Derece yanmış iz kalmaması için temiz tutmak enfekte etmemek önemli
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim
+1 yılabla acile gitsene acısına nasıl dayanıyorsun
12 Yorumla
Soran+1 yılyarın gideceğim şu an için hafif bir sızlama var sadece buzla hafifletiyorum
- +1 yıl
gecmis olsun
- Sağlık konusunda 446 cevap paylaştı.
+1 yılGeçmiş olsun, sakın patlama ve bir şey sürme. Öylece kalsın bi doktora git.
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim yarın gideceğim şu an için hafif bir sızlama var sadece fito ve madecassol sürdüm
+1 yılAcile gitmelisin.. aksi takdirde bu gece uyutmaz seni.. geçmiş olsun
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim yarın gideceğim şu an için hafif bir sızlama var sadece
Çok geçmiş olsun. Allah şifa versin, en kısa zamanda iyileşmesi dileğiyle...
12 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim :)
bir plastik cerrahına gitmen gerekiyor. erteleme yoksa iz kalır
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
+1 yılÇok geçmiş. olsun😔 medacassol krem sürün ve silverdin ikisi de iyi gelir
12 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederimm :) evde yanık kremi yok bitmiş fito ve madecassol vardı karıştırıp sürdüm
- +1 yıl
Benim de bacağım olmuştu sonra geçti iz kalmıyor. Fakat çok acır bilirim:(
+1 yılbi yerden domuz yagi buluo sürmelisin qma tuzsuz olmali
13 Yorumla
Soran+1 yılNereden temin ediliyor ki acaba aktarda falan var mıdır?
- +1 yıl
göçmenlerde olur genelde iz kalmamasi icin iyi bir ilactir.. bende olsa gönderirdim ama yok maalesef. Geçmis olsun.
Soran+1 yılTeşekkür ederimmm
Gizli Üye(30-35)+1 yılAh be. Geçmiş olsun. Ben de küçükken kolumu sıcak suya sokmuştum. İyi bilirim o acıyı. Bir hayır, sadaka verin. Yakı zamanda güzel bir şey yaptı iseniz göze gelmiş olabilir.
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim.
Yara kuruduktan sonra domuz yağı sur herdun aksamlari izden eser kalmaz internetten araştır derim
16 Yorumla
Soran+1 yılBunu duydum da yani nasıl olur bilemedim hem nereden temin edebilirim ki
Soran+1 yılKokuyor mu pis li ınternetten falan temin edebilir miyim ya da aktar tarzı bir yer
Soran+1 yılÇok teşekkürler yarın bakayım aktarlara
+1 yıloff çok fena yanmış yanık kremleri varda sen neden acile gitmedin be kardeşim ne acır şimdi
17 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim şu an evde yanık kremi yok bitmiş fito ve madecassol vardı karıştırıp sürdüm yarın gideceğim sadece sızlıyor biraz
- +1 yıl
Tekrar geçmiş olsun merak etmeyin şimdi çok kötü görünse de iz pek fazla belli olmaz azıcık kalır
Soran+1 yılTamamen gideceğine dair umudum yok zaten yarisi gitse de olur :/
- +1 yıl
Gider gider bu ne ki hiç bişer
- +1 yıl
Nasıl oldun?
Soran+1 yılTeşekkür ederim biraz daha yayıldı ve derinlesti baloncuk
- +1 yıl
Yanık kremi sürmeyi ihmal etme sakın
+1 yılbirincisı bünyen zayıfmış.. olay oldugunda suyun altına koymalıydın 15 er dakka arayla
12 Yorumla
Soran+1 yılKoydum direkt suya tuttum sonra buz koydum
- +1 yıl
Buz olmaz o esnada direk 5 dakka suyun altına koyup çekip 15 dakka sonra bir daha. Olmalıydı bu işlem baya sürmeli geçmiş olsun
- Sağlık konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılYumurta akını sürekli sür. Kurudukça yine sür. Geçmiş olsun
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederimm
Ya kıyamam kuzuma. Aşkım yarın pansuman yaptır, kendin bir şey yapma.
12 Yorumla
Soran+1 yılYarım hastaneye gideceğim patlat dediler de bilemedim
- +1 yıl
Patlatma, iz kalır
u +1 yılSakın patlama tremycn kremle tabaka yap sar patlatma
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim şu an evde yanık kremi yok bitmiş tremycn de yoktu fito ve madecassol vardı karıştırıp sürdüm
- +1 yıl
İyi yapmışsın sakın onu patlatma iz kalır sarcaksin bezle ve hergun tazeliceksin kremi ok enfeksiyon olmasin
Gizli Üye(25-29)+1 yılŞöyle canın çok acır ama üzerine tuz dökmelisin acıyı azaltır ve şişmesini ve iz kalmasını önler sonra su tut yanık kremi kullan. Geçmiş olsun
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederimmm
Cevap sahibi+1 yılRica ederim
Gizli Üye(25-29)+1 yılYumurta sürüyorlardı sarı mı akı mı bilmiyorum bir araştır sızısını alıyor halamın eli yanında sürmüşlerdi geçmiş olsun
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Cevap sahibi+1 yıl💗
+1 yılElma kabuğu bepanthol onarıcı bakım kremi iz için etkili
13 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim
- +1 yıl
Sen doktora giitmedin mi
- Sağlık konusunda 790 cevap paylaştı.
+1 yılOnun için güzel krem var
Şarkikaraağaç yanık kremi diye araştır
Tedarik için yardımcı olabilirim19 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim bakayım ınternette falan domuz yağı falan da deniliyor ama bilemedim
- +1 yıl
Yok öğle bir şey bahsettiğim kremde
Soran+1 yılHayır domuz yağı sür diyorlar onu demek istedim
- +1 yıl
Anladım araştır dediğim kremi
İz falan bırakmaz
Soran+1 yılBakacağım aktarda falan bulabilirsem çok iyi olur
- +1 yıl
Zor bulursun
Ispartanın şarki karaağaç ilçesinde bir kadın yapıyor bu kremi
Gerçekten yanık için güzel krem
Temin etmek istersen yazarsın
Soran+1 yılİmm anladım internette satışı falan vardır belki :/
- +1 yıl
Vardır elbette ama kullanım şekli var
- +1 yıl
Dediğim kreme baktın mı?
Gizli Üye(36-45)+1 yılYanık kremi kullan orayı hep krem sürersen iz kalmaz.
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Gizli Üye(30-35)+1 yılBunun için hastaneye git sen bu evde ordan buradan duyarak kremle vs olacak iş değil.
12 Yorumla
Soran+1 yılYarın gideceğim şu an yapmam gereken bir şey varsa suya tuttum buz koydum
Cevap sahibi+1 yılSaf zeytinyağı ile yumurtanın sarısını çırp üzerine sür
Gizli Üye(18-24)+1 yılYanık kremi sür çok geçmiş olsun
Soğuk su tuttun mu ilk döküldüğünde11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim şu an evde yanık kremi yok bitmiş fito ve madecassol vardı karıştırıp sürdüm suya tutt buz koydum bir de
+1 yılBenm elim 2. Dereceden yanmıştı şişen eti sakın patlatma iz kalır doktora gt kremlerini sür iz kalmaz merak etme
13 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim yarın gideceğim şu an için sadece hafif bir sızlama var
- +1 yıl
Sizlamada zor olur. Ay benimkini görseydin ödün kopardı hiç korkma bişey olmaz Çok geçmiş olsun 🌼
Soran+1 yılÇok zormuş ilk defa bu kadar kötü yandı bir yerim çok teşekkür ederim :)
+1 yılÇok ellemeyin ve dokunduğunuzda acımadığı zaman zeytin yağı, aloe vera gibi hücre yenilenmesine yardımcı olacak şeyleri sürün
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederimmm
- +1 yıl
Ne demek geçmiş olsun çabucak iyileşir umarım
+1 yılÇok geçmiş olsun canim, bende de sadece su toplamişdi küçük bir yer ama izi hala kaliyo maalesef, sen doktora git hemen yanik ciddi görünüyo🫶🏻
14 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim yarın gideceğim iz kalır da hiç kalmaması mümkün değildir herhalde şu aşırı kaynardı çünkü
- +1 yıl
İzi boş ver şimdilik en önemlisi doktora görün iyileşsin bir an önce
Soran+1 yılUmarim teşekkür ederim bu geceyi atlatırsam ağrısız bir şekilde sabahtan gideceğim
- +1 yıl
İnşallah merak etme
+1 yılÇok geçmiş üzücü bir durum bunun en iyi hastaneye gitmen doğru en güzeli haccettepe yanık servisi orada verilen ilaçlar işe yarıyor aynı şey bizim de başımıza geldi
00 YorumlaÇook geçmiş olsun yaa, hastaneye gitmedin mi? ☹️
25 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim yarın gideceğim şu an için hafif bir sızlama var sadece
Soran+1 yılşu an gidemem bu geceyi atlatırsam ağrısız şekilde inşallah sabahtan giderim :/
Soran+1 yılTeşekkürler hayırlı geceler :)
+1 yılBiz dokabında un olsaydı onun icine soksaydın iz kalmazdı
13 Yorumla
Soran+1 yılşu an yapamaz miyim
- +1 yıl
Ne yaptın doktora filan gitmedinmi
- +1 yıl
Bu tür durumlar için dolaba bi kovaya un koy soguk unun icine sokunca acısinıda alıyor acık yara olmadıgi surece tabi
Bir tabağa zeytinyağı koy içine buz koy elini içinde tut
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Acile falan git bence onlar daha iyi bilir iyice sıkıntı olmadan belki faydası olur
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim yarın gideceğim şu an için hafif bir sızlama var sadece
- Devamını Gör (51)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 