Yüksek miyop olduğum için askerlikten nasıl muaf olurum?

Göz numaralarım oldukça yüksek. İkı gözümde -9 civarında miyop ve -4 civarında astigmat. Bildiğim kadarıyla -7 miyopiden sonra askerlikten muaf olunabiliyor. Beni henüz çağırmadılar, çağrılmayı mı beklemeliyim ki sonra muayene etsinler ve uygunsuz görsünler ya da önceden kendim bir yerden rapor gibi bir şey mi almalıyım?

Yüksek miyop olduğum için askerlikten nasıl muaf olurum?
Cevapla