Birden gece yarısı doğum sancısından daha ağrılı sancı bastı. Öyle böyle değil tarifi yok o kadar çok acıtıyor ki ayağa kalkamıyorsun. Çok uzun süre sürdü 1 saati geçmiştir. Sonraysa sabah uyandım hareket edince rahim kısımlarım falan aşırı ağrıyor. Bunun sebebi nedir? Sanki demirle dövmüşler gibi hissediyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Öleceğimi düşündüm. Ağrının son raddesiydi.
Birden gece yarısı doğum sancısından bile daha sancılı ağrı bastı?
Tam 10 sene önce gece uykumdan çığlık atarak uyandım sanki böyle Sırtımdan bıçak saplamışlar gibi bağıra bağıra uyandım uykundan acile gittim Gaz dediler ertesi gün tekrar oldu üroloji doktoruna gittim taş var dedi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
geçmiş olsun doktora git bence
Tercihim değil ya uzun sürerse giderim belki.
Böyle şeyleri burada istişare etmek yerine, bir doktora muayene olup istişare etmem daha doğru olur. Geçmiş olsun
Vaktim yok vaktim :/ hem önemli değil ya..
Doğum sancısını biliyormusun
Yaş ağrısı çekiyor olabilirsin
Kanka bilmiyorum fakat benzetmem aşırı ağrılı olmasıydı. Öyle böyle değil karnıma kadar yayılmıştı.
Yani ondan bile dava ağrılıydı.
Daha*
Hani dizin morarır falan ama o çok küçük bir acı bu onun 10 katıydı.
Geçenlerde bana da aynısı oldu sanırım gaz sıkışması
Ya gaz sıkışması değil. Rahim bölgemden geliyordu ağrı.
bana da oldu işte aynısı doktor bu şekilde dedi film cektiğinde
Bu neden kaynaklı oluyor sence?
yediklerine dikkat et
Adet dönemim yaklaştı tüm belirtiler var. Şimdi de hareket edince özel bölgem ağrıyor.
adet sancısı o halde muhtemelen bazen bi kaç gün önce yaşanabiliyor malum
Yüzümde adet sivilceleri var yoktu. İlk regli olacağım zamanın ağrısının aynısıydı.
Abi doktora gitsenize bu kadar rahatsızsanız burada şifacılar var da ben mi bilmiyorum
Gece yarısıydı. Gidemedim yurttaydım. İlacım bile yoktu.
Abartmıyorsan ambulans bile çağırabilirdin bence
Önce ki regl lerinde böyle oluyor muydu
Yemin ederim abartmıyorum. Ben hastaneye psikolojik sorundan başka bir şey için gitmem ki? Önceki reglilerim bazen ağrısız bazen ağrılı.
Neden gitmiyorsun
Ağrı için zahmet edip gitmem. Grip olsam da gitmem falan bunlar beni yıkmaz. Atlattım zaten uyuyarak sadece yürüyünce falan özel bölgem ağrıyor.
Kusura bakma da kızım yav he mısın hastaneye gitmiyorsun buraya gelip soru sorman ne kadar mantıklı
Ne işine yaradı sorduğun soru
İstişare ediyorum ciddi bir şeyin habercisi mi diye?
Bu zaten kadın hastalığına giriyor önemsemiyorum ya. Anne olmak istemiyorum zaten.
Spiral mı ne taktırıyorlardı ondan taktırmaya ne dersin
Ben vücudumun içinde yabancı madde istemem.
Sen ne değişik bir insansın ya profilinde ki sen misin
Evet benim
Sende vegan tipi de var doğru mu?
Hayır ya alakam yok
Çok geçmiş olsun doktora gittin mi
Apandisit ağrısı olabilir baktır bence.
Yok adet öncesi ağrı.
Pms
Taş olabilir taş
Rahmim ağrıyor hala hareket edince ne taşı?
O zaman doktora git ablacığım burada doktor mu arıyorsun
Kadın hastalığı için doktora gitmem :)
Umurumda değil. Anne olmak istemiyorum zaten.
Ciddi bir şey olabilir
Ürememi tehdit ediyorsa problem yok :D
Hayatını tehdit ediyorsa
Etmez ya
Bu işler şakaya gelmez idrarını rahat yapabiliyor musun
Evette onunla alakası yok ki ikisi de ayrı yerde?
Tam 10 sene önce gece uykumdan çığlık atarak uyandım sanki böyle Sırtımdan bıçak saplamışlar gibi bağıra bağıra uyandım uykundan acile gittim Gaz dediler ertesi gün tekrar oldu üroloji doktoruna gittim taş var dedi
İnşallah önemli bir şey değildir
Knk kadın da kist olur taş değil.
Yüzümde anormal şekilde regl sivilceleri var.
Pardon kanka kadın olmadığım için bilemedim hiç kadın olmadım ki ben
Sivilcesi oluyor mu onun ya
Oluyor.
Mesane taşına baktım da o yok ben de. Benim adetim sorunlu zaten ya.
Geçmiş olsun Ne diyeyim Allah şifa versin
Geçmiş olsun bi doktora görünseydin