Kkizlar sanırım üzüntüden kalbim ağrıyor napicam? Ölme ihtimalim var mi?

Arkadaşlar hayat yüzüme gülmedi ailem bana kötü davranıyor benim ölmemi istiyorlar aşk olduğum kişi beni kullanıp attı onun için hergun ağlıyorum bu 8 aydır depresyona girmişim evden okula okuldan eve hayatım böyle son 3 aydir hastalandım elektrikte çarptı son zamanlar çalıştım sınavlarda çok düşük not aldığım için hergun ağlıyorum üzülüyorum bu bir haftadır kalbim ağrıyor sıkışıyor sanki bıçak sağlanmış gibi bugün okulda fenalaştim kalbimden dolayı çok ağladım babam geldi aldı beni okulundan sınıfıma çıktım çantami almak için sinif hocamda bana bağırdı çağırdı hakaret etti bana dediki noluyor sana sen hep hastasın ben neler neler geçirdim bana niye bur şey olmuyir dedi git siranda otur dedi bana bağrarak nerseyse beni dovecekti sonra hocama babam geldi cantami alcam dedim al cik defol dedi sağlayarak siniftan çiktim ilk defa bana boyle davraniyor sinifin en sesizi en sakini en uslusu benim çok ağladım müdür beni sakinleştirmeye çalıştı sonra bizim burada sağlık ocağı kapalıymış raporda alamadım az önce babam bana dediki yarın seni sağlık ocağına goturmicek dedi bende babama ben öldüm zaman pişman olucaksin dedim oda bana dediki merak etme pişman olmak ablamda bana sen bi öl senden kurtulmuş oluruz dedi çok ağrıma gitti arkadaşlar kalbim çok sıkışıyor herkes bana kötü davranıyor artık acıdan ağrıdan ellimi kalbime koyup kararıyorum arkadaşlar kalbime ne yaparsam ağrısı ve kalp sıkışması geçer yorumlarınızı bekliyorum

Kkizlar sanırım üzüntüden kalbim ağrıyor napicam? Ölme ihtimalim var mi?
Cevapla