Güncellemeler
+1 yıl
saçlarımın çabuk uzaması için ne yapmalıyım
Uzun saç CAN dır ;) pişman olduysanız ne güzel sevinin...
Neden mi?
Çünkü birdaha saçınızı kesinlikle kestirmeyeceksiniz akışına birakin büyüyünce kıymet bilirsiniz ;) :) ♥
Merhaba. .. :( gerçekten üzüldüm saç benim için olmazsa olmazdir uzun olmasını isterim Çok erkek te benim gibi düşünür bilginize. ..
Eig için teşekkür ederim ;)
"Laf bulamadım kapınızın önüne sı**yım ". Bu nasıl soru :))
Sinemaki kürü canım test edildi onaylandı internetten detaylarını arastır tek sorun bemiks ampul biraz kötü koku bırakıyo saçta :D
Cevap
1Cevap
Kestirmeyecektin hacı
Nerden bu cesaret
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar