Saçlarımı kısa kestirdiğime çok pişman oldum üzülüyorum çok çok bu üzüntüden nasıl kurtulabilirim saçlarımın çabuk uzaması için ne yapmalıyım?

5 yıllık saçlarımı iki örük yaptım örgüleri dibinden kestim hatıra olarak sakladım kuaföre gittim kestirdim
1-2 hafta sonra inanılmaz pişman oldum

saçlarımı kestirdiğim için çok üzülüyorum. çok çabuk uzamasını istiyorum
ne yapmam lazım yardım edin
Güncellemeler
+1 yıl
saçlarımın çabuk uzaması için ne yapmalıyım
Saçlarımı kısa kestirdiğime çok pişman oldum üzülüyorum çok çok bu üzüntüden nasıl kurtulabilirim saçlarımın çabuk uzaması için ne yapmalıyım?
Cevapla