Kekemelik ve yavaş konuşma için rapor verirler mi sizce?

18 yaşındayım. Kekemelik ve yavaş konuşma problemim var. Bu yüzden bugün hastaneye özel eğitim ve rehabilitasyon merkezinde eğitim alacağım için bugün hastaneye rapor almaya gittim. Sağlık kurulundan rapor alıp doldurdum. Sonra birkaç tane doktor gezip o kağıdı imzalattım sonra sağlık kuruluna verdim. Bana 17 Ocak'ta tekrar gel dediler. Kekemelik ve yavaş konuşma için rapor verirler mi sizce?

Kekemelik ve yavaş konuşma için rapor verirler mi sizce?
Cevapla