2 parmağım sanki kına yakılmış gibi neden böyle bir şey oluyor?

6 ay bir nerdeyse hep aynı parmaklarim aynı yerde kına benzer lekeler oluşuyor uykudan yeni kalktım resmen parmagim kına yakılmış gibi koyu renk yıkadım yıkadım zorda olsa girdi koyuluğu ama hala izler var neden çıkıyor aynı yerde

Güncellemeler
+1 yıl
Mantar diyenler doktura gittim mantar olmadığın soyledi
2 parmağım sanki kına yakılmış gibi neden böyle bir şey oluyor?
Cevapla