Kaza sonrası oluşan şişlik zaman içerisinde kaybolur mu?

yaklaşık iki yıl önce bir kaza geçirdim. Neyse ki o an nasıl bir pozisyonda durmuşsam yalnızca sağ bacağıma çarptı ama o gün hangi akla hizmetse bir şeyim olmadığını düşünerek doktora gitmemişim fakat çok kısa bir süre sonra sağ bilek üstünde büyük bir şişlik oluştu dediğim gibi iki yıldır da geçmedi. Öğrenmek istediğim bu zaman içerisinde geçer mi yoksa böyle kalır mı?

Kaza sonrası oluşan şişlik zaman içerisinde kaybolur mu?
Cevapla