Antidepresan kullandığım halde depresifim niye böyle oluyor ki?

20 mg fonksera kullanıyorum 3 aydır. ilaç iyi gelmişti ama son zamanlarda yine ortaya çıktı

Antidepresan kullandığım halde depresifim niye böyle oluyor ki?
Cevapla