Asla geçmeyen şiddetli kabarık oluşturan alerji adı altında kaşıntı 🥺🥺 ?

Belki aynısını yaşayıp çözüm bulan vardır. 🥺
Bi ümitle yazıyorum yaklaşık 1.5 senedir çekiyorum kaç doktora gittim test yapıp hap verip gönderiyorlar. Ama geçmiyo 10-15 kutu hap attım nerdeyse, alerjimin çim, toz, kedi olduğunu söylediler farklı doktorlar. Ama hiç biriyle bir ortamda olmasamda kaşınıyor. Sanki alerji değil başka bişey lütfen yaşayan yardım etsin çaresiz kaldım
Asla geçmeyen şiddetli kabarık oluşturan alerji adı altında kaşıntı 🥺🥺 ?
Cevapla