Zayıflarım diye büyük lavabomu tutuyorum?

Arkadaşlar kilo almak için tıka basa yiyorum fakat yedikten sonra büyük lavabom geliyor yapmak istemiyorum çünkü yediklerim boşa gidecek hep böyle oluyor yani gece yiyorum almak için kilo mesela şimdi geldi yapmıycam uyumaya çalışcam emek sarfediyorum o kadar biraz kalsın midede.. sizce yaparsam yediğim boşa mi gidecek? Dalga gecmiyorum sizde kırıci olmadan duzgunce konusun? Böyle konuyla geldigim icin özür dilerim sormak zorundayim lakin... tesekkurler simdiden?
Zayıflarım diye büyük lavabomu tutuyorum?
Cevapla