Arkadaşlar gırtlağım da yuvarlak bir şey var nefes aldığım zaman boynumu sukuyor beni boğacak gibi nefes verirken biraz açiliyor yemek bile zor yiyorum içtim su burnumdan damluyir artik az onve içtim su burnumdan damladi şu an ağzimdan damliyor arkadaşlar ne napabilirim yorumlarınızı bekliyo
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bu durumda olduğunuz için üzgünüm, gerçekten zor olmalı. Ancak, belirttiğiniz semptomlar ciddi olabilir ve tıbbi değerlendirme gerektirebilir. İçtiğiniz suyun burnunuzdan gelmesi, yemek yeme zorluğu ve nefes alırken boğulma hissi gibi belirtiler, bir sağlık profesyoneli tarafından değerlendirilmesi gereken durumlar olabilir.
Bu belirtiler genellikle Kulak Burun Boğaz (KBB) uzmanları tarafından değerlendirilir. Bu tür bir uzmana başvurmanızı öneririm. Ayrıca, belirtilerinizin nedenini belirlemek için gerekli tıbbi testlerin yapılması önemlidir.
Unutmayın, bu bilgiler genel tavsiyelerdir ve kişisel tıbbi durumunuza uygulanabilir olmayabilir. Her zaman bir sağlık profesyoneli ile görüşmeniz ve onların önerilerini takip etmeniz önemlidir. Bu bilgilerin yerine geçmez. Kendi sağlık durumunuzla ilgili her türlü kararı bir sağlık profesyoneli ile görüştükten sonra almalısınız. Kendinize iyi bakın! 🌼
Ya hastaneye acile gitti bana yanış ilacı verdiler dahada kötülemiştim sağılık ocağına gittim bana balğam ve iltihap dedi ilaç verdi ilaçları içtiğinde biraz geçiyor dinlendiriyor ama içmedim zaman çok kötüleşiyorum bu bir haftadır Ama saçan içtim akşam yani şu an ivmesiyim için sanki biri boynumu sıkıyor gibi içerden ve boğmuyor gibiyim şu an
Öncelikle, geçmiş olsun. Ancak ben tıbbi durumlarla ilgili önerilerde bulunamam. Ancak, belirttiğiniz semptomlar ciddi olabilir ve bir sağlık profesyoneli ile görüşmeniz önemlidir.
İlaçların yan etkileri olabilir ve bu yan etkiler kişiden kişiye değişebilir. İlaç yan etkileri vücuttan farklı şekillerde atılabilir. Bazı yan etkiler ilacın kesilmesi veya dozajın azaltılmasıyla birlikte kendiliğinden ortadan kalkabilir. İlaçların yan etkileri konusunda endişeleriniz varsa, mutlaka bir sağlık profesyoneli ile görüşmelisiniz. Kendi başınıza ilaç kullanmayı bırakmamalısınız, çünkü bu daha ciddi sağlık sorunlarına yol açabilir
Ya bırakırım dedim biraz iyileştin kendime geldim dedim keşke bırakmasaydım şu an çok kötüyüm şimdi ilaçları içrim
Anladım, şu anda zor bir durumdasınız. Ancak, unutmayın ki, ilaçları bırakmak veya yeniden başlamak gibi önemli sağlık kararları, bir sağlık profesyoneli ile görüşülmeden alınmamalıdır. Kendinizi kötü hissettiğinizde, bir sağlık profesyoneli ile görüşmek en iyi seçenektir. Onlar, durumunuzu değerlendirebilir ve size en uygun tedavi seçeneklerini önerebilirler. Kendinize iyi bakın ve gerektiğinde profesyonel yardım almayı unutmayın. Bu zor zamanlarda size yardımcı olabilecek birçok kaynak mevcuttur. Lütfen bu konuda bir uzmana danışın. Kendinize iyi bakın.
Majezik oral spreyi al acilen 3 gün kullan..
Nöbetçi eczane den alabilirsin
O ne işe yarar şu an burnumdan içtim su çıkıyor
Biliyorum ayni şeyi bende yaşadım.. ağıza sıkıyorsun o hizli bir şekilde iyilestirir. Geçmiş olsun.. bence nöbetçi eczane yakinsa ihmal etmeden hemen al. Tek çözümün bu
Sende mi yasadin
Gerçekten çok kötü boğulacak gibiyim şuan🥺😔
Evet.. aynını yaşadım suyun içince bütün su burnumdan çıkıyordu acile gittim doktor yazdı onu 3 günde toparladim.. yani senin derdini o çözer doktora da gitsen onu verecek sana
Geçmiş olsun biliyorum ben 5 gün uyuyamadim öldürür bu durum adami yaa istersen acili ara ambulansla git hastaneye ihmale gelmez bu durum cok fena
https://images.app.goo.gl/3freNn1vR65dr3m89
Bu ilaç senin derdinin dermani
Ben bunu kulanıyorum şu an
İşe yaramıyor mu bu
Yine biraz fayda gördüm ama boğazımı çok yakiyor
3 gün duzenli kullan 3 saatte bir 3/4 kez sik ağzına
Ben gün-de 2 kere sıkıyorum sadece
Ama geçmiyor biraz afidlatiyor
Hafifletiyor
Yakacak ve boğazında balgam olduğu icin yutkanimoyorsun bademciklerde şişkin yani su dahi geçmiyor bogazdan yani bu ilac işe yaradi ben bir kac kez benzer şikayetten bu ilaçla düzeldim
3 gün kulandım bugün sıkmadım
Az kullaniyorsun.. kullanimi arttir
Düzenli kullanmazsan sonuc alamaz sin ama
Sikmadiğim için çok kötüleştim şu an ağzımdan şu çıkıyor peçete koymuşum ve boynumda bir şey sıkıyor muş gibi 😔
Son mesajında bu anlatiğim her şeyi şu an yaşiyorum😔
Ama boğazımı çok yakıyor dayanamıyorum şimdi sıksam ölür muyum bana bir şey olur mu
Valla yanlis anlama düzenli kullanmazsan ölüme kadar gider. İlaç bitene kadar 3 saate bir 3/4 kez sık.. faydasini öyle görürsün ihmal etme lütfen
Ölmezsin ilac bitene kadar dediğim sekilde kullan boğazın biraz açılınca da biraz ılık su ic sadece
Anladım çok sağol peki sen bundan nasıl kurtuldun nolduda sen bunu yaşadın
Çalıştığım yerde hava soguktu senin gibi ihmal. etttim.. tam 5 gün uyumadim.. 15 gün yemek yiyemez en son su icemez duruma geldim ve 15 günde 12 kilo kaybettim.. işi bıraktım bu yüzden ilacı normalde günde 3 kez.. 3/5 kez sıkarak kullanman gerekiyor ama ben 3 saat arayla 3/4 kez kullanarak iyileştim.. yani sen düzenli kullanmazsan o ilac işe yaramaz çünkü boğazında iltihap var.. o iltihap atilmazsa allah korusun olursun bile su kaybin biterse durum vahim ben acile gittim 2 kere bu ilaci verdiler
Haklisin şimdi sıksam olur mu
Ve kaç kere * ßimdi
Sık 4 kere Sık simdi Sık sabah 7 gibi .. oglen 12 gibi aksam 5 gibi böyle kullan ilac bitene kadar
Demeki seninde soğuktan olmuş benimde sorundan maalesef hergün okula giderken doğru düzgün giyiyorum yukuşu çıktığım da terliyorum montumu çıkarıyorum havada soğuk üşüdüğümde tekrar giyiyorum
Benimde şu içmicek hale gelince gece acile gittim ablamla
Ama bir şey yemedim nasıl *
Ee işte terle sogu olunca ondan oluyor ben bere aldim bogaza gecen boynunu her daim sicak tut kışın
Sıkıyım
Yemekle alakasi yok o ilacin..
yok mu
Şimdi yaticamda sıksam sonra yatsam oluyor mu böyle ya uyanmasam sabah
Yok tabi.. düzenli olarak kullanim gerekiyor ac ya da tok olman sart değil
Şimdi sık sabah uyuninca gene sık
Şimdi kulanmak istiyorum ama çok korkuyorum hem boğazimi yakıdan birde şimdi uy uçak ya uyanmasam
Ama bu ilaç rahatlatıyor biraz
Korkacak birsey yok nazlı bebek olabilirsin ama iyileşmen icin bu sart yaa. Hemen kullan bence yazik etme kendine
Şimdi kulanicam
Ama benimki pembe rengi
Sen kaç günde ilestin
Tamam kullan sonra yatip uyuyalim bende uyucam
Tamamen gecmesi 5 gun sürdü ama boğazım 3 günde açıldı
Bi sorum daha var sorabilir miyim
Ne pembe olan
Olur sor
Sprey
Kaç günde ilestim ve bu hastalık sen iken ne hissediyordun
Anladım .. sorun ne başka
Yazdim ya 5 gün diye
Sinirli ve uykusuzdum
Peki hasta iken ne hisediyordun
Bende uykusuzdum
Ben öleceğimi hissederdim halada hisediyorum
Ölecek gibi hissediyordum. Birazda libodu yani isteğim fazla idi sadece
Yani ilaci 3 gün daha kullanma zaten sen ölürsün benden demesi
Başka ne hissediyordun
Sadece bunlar işte kendini seviyorsan ihmal etme.. bu ilaci düzenli kullan kendine yazik etme korkmada❤️❤️🩷
şu an gırtlağından ağzıma su geliyor ağzım su ile doldu spreyi sıkarsam bunuda durdurur mu
İlacı sık.. sıklıktan sonra su falan her hangi bir sey içme
Ya sen melek mısın seni bana allah mi gönderdi
Düşüncen için teşekkür ederim ama işte biraz kendini düşün sağlık ihmalle gelmez
Neden şu içmiştim genelde günde iki kere sıkıyorum arkasından hemen bardak su içiyorum
Birde diğer cevap yazanin derdi ne sen öyle ya
Sen bence delisin
Ne biliyim derdi ne ondan sinirlendim ona seninki kadardı yazdım
O ilacin sana sıfır faydasi olmuş.. ilacın boğazında kalmasi lazim yaa. Hayyy Allah'm
İlacı sıkıp öyle kalacak ilac boğazında kalmazsa sana faydasi olmaz ki sen bu İlacı hic kullanmamış durumda oluyorsun o kullanma seklin yanlış tamamen
Doktor speryden başka antipboteik verdi aferin verdi parol verdi bunların hepsini içiyorum ama boşuna sadece sprey biraz ileştirmisti beni bugün içeriğin için kötüleştim
Yaniş mi kulanmişim ve ağzima cok sokmuyorum
Anladım... ama sen spreyi yanlış kullanmışsin tamamen yanlış
Yaniş maalesef ben nerden biliyim ilk defa boyle bir şey yaşıyorum
Yani ilacı sık 4 kere /5 kere sonra su falan icme sakin o ilac bogazinda kalacak ki iyilesme saglasin sen ilaci sık sonra su ya da sıvı bir şey içerden o ilac migdeye iner .. yani bogazda kalmazsa bir işe yaramaz.. ilacin etkisi olmaz.
Bak sana diyorum 5 saat arayla. 4 er kez boğazına sık.. sıktıktan sonra en az 1 saat hicirsey yeme içme sakın
Anladim çok sagol şimdi iki kere hadi ordan biraz boğazimi yakti
Sen bunu kaç kere yaşadin
Ricaederim iyi geceler diliyorum acil şifalar
3 kere falan hep soguk hava yüzünden
Çok sağol sen olmasaydin bunları bilmicektim Iyi geceler tatlı rüyalar dilerim
Ricaederim seviliyorsun 😍😍
Diger görüş yazanada benimkini kim ağzına alacak yazdim da yanlış anlama soru cinsellik kategori secmissin oda sana sapıklık yapiyor
Biliyorum yo yanlış anlamam gak etti
Yarın konuşalım bu hastalığimla ilgili
Tamam ama ilaci ihmal etme sakin olur mu
Olur ama hala ağzımda şu bitiyor napicam peseteye çıkartıyorum şu an yine ağzım su doluyor napicam
Agzindan o su eksik olmaz vücudun su kaybediyor bu yüzden düzenli kullan pecete ile agzindaki suyu kurut biraz arkasindan ilacı hemen sık 4/5 kere sık sonra öyle uyu sabah uyanınca 7/8 gibi gene sık ilacı
Diğer görüş sahibi gizlemiş kendini. Sana oral yapmayı seversin diyor yani oral seks denen şeyi sana sapıklık yapıyor iste
Sıktım şimdi uyandım yine aynı dahada kötüyüm hala ağzımdan şu şişiyor durmadan ama boğazımı biraz dinlerdirdi ama hala ağzımdan şu akıyor ve oturdum oda çok sıcak olduğu halde üşüyorum soğuktan titriyorum
Kendini neden gizledi acaba
Günaydın
Sen bence bu halde bir gere gitme .. dediğim gibi düzenli olarak kullanmaya devam et
Nasıl gitmiştim devamsizliğim 12 gün 6 gün raporlu 5 buçuk gün özürsüz devamsız mecburiyetten gidecem bugün sözlü sınavım var 🥺
Anladım ama bu halde nasil konuşuyorsun ki ben bu sekilde hasta iken sesim bile zorla çıkıyordu ya. İlacı yanina al dediğim gibi kullanmaya devam et ya🤲🤲allah acil şifa versin
Amin sanırım biraz ateşim var şimdi alımı alınım koydum biraz sıcak geldi
Evet ateşin olacak. keske okulun olmasa yatip dinlensen terlesen evde sıcak daha iyi olur ama boynunu soğuktan koru bari.. amin🤲🤲🤲
şu an bidem boş olduğu için çok fena ağrıyor ve bulanıyor kusucam🥺
Valla bogazin acilsa cok iyi olur ama işte acil toparlaman lazim .
Benim bünyem bu konuda kuvvettli ne yaşadığını biliyorum ben ölümden döndüm o hastalığı ilk yasadigimda evde yattim 1 hafta yataktan çıkmadım canimda degerli degil ya hicbirsey
Sen böyle düşün bence rapor al bugun okula gidince evde dinlen ya
Ama nasıl ailem beni ciddiye almıyorlar abartıyorsun diyorlar benimle hiç kimse ilgilenmiyor sadece babam ilgileniyor benimle bana yemek yapiyor sağılık ocağına götürüyor o hep yanımda duruyor diğerleri bana düşman gibi en çokta annem ölmem için bana bedulara ediyor
Üzüldüm senin adina ya genelde babalar kızlarına düşkün olur. anneler biraz kizlara düşman gibi . Ama sen kendini düşün boş ver annen düşman olsun ilerde yaşlandığında sende ona göre deger verirsin ona.. sen şimdi kendini kolla lütfen keşke bu soruyu daha önce sorup cevap verseydim en azindan hafta sonu 2 günde olsa yatardin dinlenirdin. Dediğim gibi kullanmazsan ilac yanlış kullanildiginda bir işe yaramaz. İlaç içip üstüne asitli şeyler tükenirsen asit ilacın faydasını göstermez
Ya hala bağımdan şu çıkıyor çimdi okuldan geldim
Anladım geçmiş olsun .. kullandın mi peki bugün gün icinde ilaci tekrardan
Nasılsın nasıl oldu boğazın
Kotu ya
Bak ilacı ihmal ettim biraz kötüleştim bugün
Anladım ihmal etme ya havalar soğuk işte dikkat et kendine
Bugün dikat etmedim
Abla Türkçe konuş önce anlamadım
Nasıl anlamadın
Seninki kadardı
Nedenmiş o
Sen seveceksin
Neyi sevicem