Çok hastayım ölüyorum, Doktorlar öylesine bir grip olduğunu söylüyor?

Asla hastalık hastası biri değilim zaten öyle hep hasta olan biri de değilim. Su bile içemiyorum boğaz ağrısından. Sigara dahi içemiyorum. Burun tıkanıklığı. Geceleri yükselen ateş. İştahsızlık mide bulantısı günletdir hicbisey yemiyorum. Ve öksürük.. Balgamlı bir öksürügüm var kriz geçiriyorum resmen öksürürken iki kelime konussam direk öksürüyorum. Öule sert öksürüyorum ki artık burnum kanıyor öksürünce. 10 gündür bu haldeyim. 10 günde 3 farklı acile gittim bir tanesi antibiyotik yazmadı. Akciger filmi bile cekmediler. Sesim yok kısıldı artık öksürmekten boğaz ağrısından. Hepsinin verdiği ilaçları kullanıyorum ama hiçbiri iyi gelmiyor. 10 gün önce nasılsan şimfide öyleyim. Ben ne yapıcam?
Çok hastayım ölüyorum, Doktorlar öylesine bir grip olduğunu söylüyor?
Cevapla