Göz doktoruna kontrole gidene kadar gözlerim normal sanıyordum, yıllarca kör gezmişim ve ben bunu normal zannediyordum. Doktor bana 2 tane gözlük verdikten sonra dünyam değişti.
Uzağı göremeyen ve gözlük takmayınca geceleri arabayla kasislere son hız girip 4 tekerliği havaya kaldıran ben, bu soruyu direkt cevaplamadan geçmem gerekirdi. :D