Annem yatalak son zamanlarda sürekli ölen akrabalarımızı istiyor🥲ve sürekli bir noktaya bakıyor, en az bir saat böyle kalıyor, sonrasında hiç bir şey yok basına gelen var mı neden böyle oluyor 😌

Annem yatalak son zamanlarda sürekli ölen akrabalarımızı istiyor🥲ve sürekli bir noktaya bakıyor, en az bir saat böyle kalıyor, sonrasında hiç bir şey yok basına gelen var mı neden böyle oluyor 😌

En kalbi en içten dileklerimle degerli annenize acil şifalar diliyorum tez zamanda sağlığına kavuşmasını diliyorum Kalbim ve dualarım seninle olsun
İçinde bulunduğu durum psikolojik etmenler doğurur bu durumu
Teşekkürler sagolun onure ettiniz beni
Cevap
8Cevap
Çok geçmiş olsun... inşallah durumu iyi olur 🙏
Sagolasın.
Çok ama çok geçmiş olsun. Yatakta olunca kendi öyle olacakmış hissene kapılma psikoloji oalbilir bilemiyorum da. Şifalar diliyorum :(
Teşekkür ederim😗
Bazıları bakımından dolayı söyler
Bazıları haline acidigi için söyler
Bazıları ise düşman olduğu için (kin veya nefretten dolayı)
Çünkü artık kendini ölüme alistirdi ve belki de bilinçsizce o kişileri hala hayatta sanıyor 😪
Allah şifa versin 🤲 bakana da zor yatana da
Bazı durumlarda bilinçaltı daha ön plana çıkar. Alınan sakinkeştiriciler vs gibi
Bilemiyorum🥲
Ölünce onlara kavuşacağını umut ettiği için onların isimlerini söyler.
Geçmiş olsun. Çok özlüyordur belki. Psikolojikte olabilir.
Teşekkür ederim, evet iki amcam da çok genç yaşta öldü, o büyütmüş sürekli onları istiyor
Çok geçmiş olsun :( çok zor bilirim..
Tesekkür ederim.
Allah şifa ve sizlere de sabır ihsan eylesin
Tesekkür ederim
Allah şifa versin
Amınn.
Belki ahirete gideceğini düşünüyordur
Allah şifa versin kardeşim
Tesekkür ederim🙏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?