beklese bir türlü beklemese bir türlü başladı bizim mesai dkshdks

beklese bir türlü beklemese bir türlü başladı bizim mesai dkshdks

Sevgilim yok ama bir erkeğin uzun süre bekleyeceğini hiç sanmıyorum bizde istediklerini bulamayınca bile eskilerine ya da başkasına koşuyorlar direkt.
valla ya bi kere şaşırt be tc erkeği biii keree
Cevap
14Cevap
Sevgilim yok olsa da bekler beni..
Bekler ama ben yıllarca komadayken bana olan sevgisi azalmıştır başkalarıyla konuşmuştur güvensizliğiyle ayrılırdım😂😂😂
Öyle biri yok olsaydı bile ümidi kesip başkasını bulurdu 🥲
Ne ben onu beklerim ne de o beni beklesin yazıktır yani.
Onu bıkmıyorum, ama ters tersi olsa ben beklerdim lanet olsun içimdeki insan sevgisi muhterem 😀
*bilmiyorum
Beklemezse onu komaya sokarım sözlerimle sonra başında bekler bak böyle beklenir derim 😃
Sevgilim yok ama ben beklerdim 10 yıl değil bir ömürde beklerim nasıl olsa ölünce görüşücez
Kinse kimseyi beklemez herkes kendini kandırır
Ben beklerdim ama sonucu nereye giderdi bilemem belki baskasini hayatina almak mecburiyeti gelisirdj
Beklemez heral😄
Benim kocam 1 yıl beklemez evlenir aw
Öyle birisi yok ama Beklemesin.
Beklemez. Ne zaman uyanacağım belli değil.
Bekler ayn x. smdmdmdmfmfmf
Yaşarken beklemiyorki komadayken beklesin.
Afedersin ama nah bekler.
Bu zamanda kimse kimseyi beklemez
Bekleyeceğine inanırım
yok ki bekleyecek bir sevgilim olsa da beklemez
Akıllıysa beklemez. Beklemesini de istemem.
Yok zaten de öyle seven olur mu bilmiyorum
Beklemez 10 kocası olur en az
ben hiç sanmıyorum
Ben beklerdimmm
Öyle birini göremiyorum
Beklemez
Sanmıyorum 😂
Beklemez
Sevgilim yok, pas
Bekler
Evet beklerim
Beklemez bence
Kimse beklemez...
Beklemezdi
olmadigi icij bekliyemez
Sanmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?