AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
diş macununu değiştir 😏
Değiştirmediğimi söylemedim
öneride bulundum ne diyon yaaa 😒
Yediklerin
Yediklerimde sorun yok bence birkaç sene önce olsa tamam derdim ama şu an yani hiç öyle yapacak bir şey yediğimi düşünmüyorum
Genetik olabilir
Hayır ne bileyim böyle ailemde de hiçbirinde sorun yoktur hani Bir de o kadar para verdim birkaç yere dolgu ve kanal tedavi yaptırdım diye hatta canımsın bir tane dişi yapmayı unutmuşlar oraya da gitmem lazım da çok üşeniyorum hayır bir de gittim para verdim en çok ona yanarım üşenmeyi bıraksam onun için gitmem lazım
Ağızdan mı nefes alıyorsun
Evet geniz eti var da bende onu da aldırmaya üşendim Bir de büyüme yapmıştı en son ondan kaynaklı ağzımdan alıyorum ondan kaynaklı olabilir mi diycem de ne alakası var
Aynı sorunu bende yaşıyorum ve yaşadım da bende de geniz eti vardı bu yüzden ağızdan nefes alıp veriyordum buda dişlerde çürümeye neden olur
Biliyor musunuz Ben o canımsın doktora gittim Hani bu karantina zamanı gitti bu hayatta böyle Ben önceden çok böyle küçükken ilaç kullanmışım böyle vitaminsiz mi almışım ondan kaynaklı olduğunu çok sanıyorum neyse ben gittim neyse bunlar dedi ki yok hani şurada şurada sıkıntı var şu iki yere kanal tedavi yapılsın gerisi hani şey olur normal dolgu neyse parayı falan verdik böyle gittim geldim bu canım o Mehmet nedir nedir Böyle arkada bak hele arka dişlerde asıl sorun vardı biraz hatta 20'lik dişim falan da yeni yeni çıkıyor Ben de çok mesela dişlerimi incelemem mesela dünden beri de o kanal tedavili dişim ağrıyor zaten neyse baktım böyle o yer Hani dolgu beyaz yapılıyor ya çürükten kaynaklı bir iki yerde siyahlı hırsızlık tamam vardı ama böyle arkaya doğru baktım ağrıyan dişin tam arkasındaydın orada iki diş Hani dolgu yapılacaktı bu adam unutmuş Hani bu baktım dediğim zaman da birkaç ay önceydi O zaman da ben kendi şehrimde değildim başka şehirdeydim oradan bir doktora gittim Dedim ki hani burayı unutmuş O doktora dedim bana dedi ki yok dolgunun grisi beyazının farkı ne fark eder ama bak ben biliyorum Hani ben ne tedavi uygula tamam yani unutkanlığım çok vardır ama hani canım yandığı için hani nerede ne yapıldı hatırladım böyle hatta rüyama da girdi
İşte dün dişim ağrıyor diye tekrar baktım hani gerçekten de orada dolgu yapılmamış ben Şimdi gitsem hastaneye hani şu an gitmeyi düşünmüyorum tabii yani biraz evdekiler sorun Ayrıca ben hastanenin nerede olduğunu unuttum gitsek ben dersem hani şöyle şöyle bunlar unutulmuş Hani bir iki kişi unutulmuş Hani ben biliyorum Ben bir kere cumartesi bana randevu verdi ben de hani okul okuyorum üşendim gitmeye öğlen ikiye üçe kadar yattım sabahın köründeki randevuya niye gideyim
Sana diyebileceğim tek şey maddi imkanın varsa özelde güzel bi doktora gidip en iyisini yapmak
Ama hani ben gitsem böyle hani şu şu dişi unuttunuz desem orada kayıtlıysa bakabilirler değil mi yani niye kayıtlı olmasın Hani ve benim ön alt dişlerimi de böyle bir yamukluk var onu o zaman da söylediler belki de ondan kaynaklı çürümede oldu ama alakasızca zaten bu mesela kanal tedavi yapılan üst dişim arkada bir tane üst dişim var ben onun bu yerine böyle baktım ağzımı açıp ona mesela böyle siyah siyah böyle bir morarmaya başlamış gibi sanki dişin kendisi bilmiyorum s**** s**** mı yaptılar acaba keşke normal devlette bir yere gitseydim daha iyi olurdu
Kusura bakma ben yazdım böyle ama benim birazcık canımsın klavyem olduğu için bazı yerleri sansürlemiş yazdıktan sonra
Fark ettim klavye değiştiriyor o yüzden zor anlıyorum
Şöyle ki ben zaten özele gittim sorun orada hani bir devlet hastanesine gitseydin belki daha düzgün olabilirdi hani çünkü bana oradaki kadın şunu şunu azalt dedi ama ben özele gittim Hani 2021'de hani gene birkaç bir şey yapmışlardı bana ya 2022'de bitti 2022'nin başında ya da 2021'in sonunda bitti Hani bu şeyler ve Hani özele gittim 20.000'e yakın da verdik birazcık canımın yandığı nokta o zaten yoksa normal bir devlet hastanesine gittiysem hani tam özele gider düzeltirim asıl özellik canımsın Ama var ya ben şimdi şöyle ki bizim orada birkaç ne bileyim benim kuzenim mesela orada diş teli taktırmış diğer bir akrabamız Bir Şey yaptırmış ve ben gidip keşke baksaymışım Bağcılar bilmem bir şey hastanesinin yorumlarına bazıları Hani şikayetçi olmuş bir gitmemiz lazım mesela şu an bir şeyden kaynaklı bir şey arıyorum Hani gitmeyi düşünüyorum mesela biri bana bir yer önerdi Hani şurada birazcık uzak mesela şu an oturduğum konuma ama hani asıl beğendiğim yer İzmir 'deydi üniversite şey olmazsa zaten burada yaptıracağım Ama mesela onun için hastanenin tüm her şeyine bakıyorum burada da kim önerdiyse bu kuzenimin de Allah belasını versin ya o yüzden dişlerim mahvoldu ve çok acıyor gerçekten çok canım yanıyor Ben önceden buz yemeyi de severim zaten tamam hadi yiyemiyorum yani dişim ayrı bir şey ve dün geceden beri gece değil hatta dün akşamdan beri ağrıyor hala da ağrısı durmuyor
Onlar tekrardan yapmazlar bi bahane bulurlar. En iyisi başka bir doktora gidip sil baştan yapmak lazım
Devlet daha kötü bana göre
Bir şey olmaz sonuç olarak anlıyorsun Hani yani Bir de şöyle ki ben diş fırçalardım ama böyle hani çok sıka bağlamamıştım bunu hani bu doktor Hani fırçala dediğinden beri de yani bildiğin o dişleri yaptırdıktan sonra da ben günde 3-4 defa bazen fırçalıyorum şöyle ki o zamanlar direkt kolayı kesemedim şu anda tam kesmiş sayılamam ama hani soda ile idare ediyorum birazcık yediğim şeyler de kötü bir şey de yani bilmiyorum kahve içtiğimde dahi direkt fırçalarım Bir de ben kahveyi de çok içerim galiba bilmiyorum günde 7 fincan içiyorum kupa ile
Mesela bizim evdekiler dedi ki ne yapacaksın özelde yaptır ben de hani o aralar mesela beyaz Doğukan hatta bir tane ön dişimde de alakasızca böyle bir şey vardı hatta canımsın adam onu da yaptı eyvallah da ne yaptı böyle yaparken bir şey mi yaptı Böyle mesela dilimi üst dişime değdirdiğim zaman böyle bir dilimi kesti geçen gün mesela şimdi ben şikayetlerimi doktorun yanında saymaya başlayacağım der bunun Allah belasını versin hani ama bir gerçekten gitmek lazım o arada işte beyaz dolguyu sadece özeller yapıyor diye biliyordum Ben dedim özele gideceğim dedim parası neyse de vereceksin dedim şu an ailem bana bakmakla yükümlü ya Ben çalışana kadar falan ben onlara söyledim ben mesela evde birazcık bir şeyler yaparken bazen tabak falan yapıyorum ben dedim size dedim söz veriyorum dedim siz ne kadar ödediyseniz misli missiniz vereceğim hepsini dedim ondan sonra da benle iletişimi kesilsin dedim mesela okul okuyoruz okul içinde para veriliyor değil mi genel olarak bir şeye ihtiyaç olduğu zaman hepsini toplayıp bunlara vereceğim ondan sonra da zaten hani çok umurumda da olmaz bunlar herhalde evlenir çoluğa çocuğa karışalım evlenmez takılırım tek tek
Düzgün bakım yapsan da boş çürüyünce çürüyor dişler
Hayır apsınlar kusura bakmayın ama ben onlardan ne yaparız dava açarız kimsede kusura bakmasın ama biz orada öneriyle gittik ve işi unuttular tamam Hani olan işte biz hatta bana dedi ki sen dedi reşit olduğun zaman dedi gel dedi tabii şu an reşit oldum olduğun zaman gel biz bir tane ön dişine seni şey yapalım dediler bu kaplama mıdır nedir böyle renk ton farkı oluyor ya biraz dolgu yapıldığı zaman bir şeyler de bulsunlar dava açsınlar olmuyorsa s**** mıyım enayi miyim ben o kadar parayı yedireyim onlara
Gittiğin yer baya kötüymüş
Hayır bir de o şeyi böyle yamukluğu düzeltseler çünkü mesela gidip oraya dolgu yapacak mesela şimdi yaptığı zaman çok küçük nokta kadar bir yer Hani o yer Hani bir santimlik ile şey değil hani olan çürüklük ama hani doktora gittiğimde bana dedi ki şimdi biz buradan dedi randevuyu çok uzun zamanı veririz Sen de o zaman okula gitmiş olursun dedi hani buraya gelemezsin dedi orada o kadar para verdiyseniz özellikle gidin Hani oraya söyleyin dedi Ama gerçekten gidilmesi gerekiyor ya vallahi bak maalesef aile evindeyiz ve çok tuhaf var bak bu dil şeyini Ben bir yıldır hadi geçen sene tatilden beri sayıklıyorum tamam gideriz dediler psikolog dedim tamam dediler O gün kapandı oku onu bir ta tekrar söylüyorum Hani ben psikoloğa gitmek istiyorum yok ne yapacaksın orada açıldı oradan da hala bana cevap verecekler bak üniversite sınavına gireceğim mesela tamam çalışmıyorum hiç şurada zaten 5-6 Ay kalmış bir çalışırsam o zaman bir yüklenmek zorundayım ama hani ben oturmuşum Hani sınava gireceğim ya hani adam akıllı kendi istediğin bölüm de yok bilmiyorum hoşuma giden ama mecbur bir şeyler seçmek zorunda olduğum için oturdum kuzenimle böyle dört beş bölüm baktık hani birkaç tanesini yönetimle alakalı bir tane hoşuma giden var
Ama ben hiç şikayet ya yerlerine bakmadım ki kötüyse kötü tamam ama hani hiç bakmadım sonra hani böyle dişimi ağrımaya başladı böyle şikayet olarak girdim hani şey yazdım yani kasanın ismini yazdım baktım böyle hani memnun olanlar var ama böyle çok ne bileyim mesela biri mesela Bir Şey yaptırmış böyle bir diş yapılıyor ya böyle çivili yaşlı insanlar daha çok yaptırıyor O mesela düşmüş falan böyle bağcılar'dan ne beklersin
En başından yapmak daha iyi olur senin içşnr
Hayır şöyle ben bir ara onlara mesaj attım Hani Instagram hesaplarına hani ne yazdım hatırlamıyorum unuttum ama hani gene böyle şeyle bir şeyle ilgili tedavi ile ilgiliydi galiba Hani o zaman da başka şehirdeyim dedim ya o ara yazdım aslında işlerine gelince ilgililer bence olmak da zorundalar Ben bir onları deneyeyim olmazsa başka bir tarafa geçiş yapalım çünkü hani yani mal değiliz o kadar şöyle bir şey var da soruları yaptırırken o kadar iyiydi ki Hani gerçekten çok kötü değil ama bir yere unutmuşlar falan ama tedavide genel olarak iyiler bence hatta ben birkaç kişiye de önerdik böyle Forum doldurduğumuz zaman soruyorlar ya hani neden burayı seçtiniz falan