Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben onla kilosu için sevgili değilim sevgilimin abartı olmasa da kilosu vardı evet çalışınca zayıfladı şu an boş tekrar kilo almaya başladı yani zayıflığın tadını aldı sürekli yürüyesi geliyordu yine yürüyor aslında ama zayıflamaya yeterli kalmıyor kilo almak falan kalıcı bişey değil yine zayıflayabilir bunlar doğal şeyler evet zayıf olması daha iyi normalde onda sadece göbek var ama kilo verdiği zaman kamburluğu da geçiyor kilo aldığı zaman o iş isteği azalıyor
Cevap
26Cevap
Yani sadece kilo yüzünden ayrılmam tabi
Hayır ayrılmam
eşim, engelli de kalsa, verem, kanser de olsa, bir deri bir kemik te kalsa beni ondan ancak ölüm ayırır
Büyük konuşmamak gerekir. Hiç aşık olmadığım için bilmiyorum. Herhalde uyarır dikkat etmesini söylerdim.
yani neden cıktıgına baglı saglık ya da psıkolojık durumsa destek olurum ama öyle paso yerse zor
Evet Eğer keyfiyse ayrılırım ama sağlıkdan dolayo rahatsız olarak kilo alıyorsa ayrılmam
Bu kadar çok kilo almasının tek yolu sağlık problemi yaşaması, öyle bir durumda asla yanında olmaktan vazgeçmem.
Ayrılmam ama zayıflaması için destek olmaya çalışırım
Bu ne saçma bir soru. Bir insan bu yüzden terk edilmez. Birini seviyorsan onu her haliyle seversin.
Eğer umursuz oldugu için şişmanladıysa ayrılırım çünkü hayatı önemseyen insanlarla beraber yürümeyi tercih ediyorum
Hayır ayrılmam fakat bir şekilde zayıflatmaya çalışırım
Ayrılırım çünkü sevgilimle beraber olma sebeplerimden biri görünüşü olur.
Ayrılmam acilen bir diyetisyene götürürüm sağlık bu şakaya gelmez
Sevgilim 100 kiloya çıkarsa ayrılmam napar eder zayıflatırım, sağlık önemli şey
Hayır ayrılmam.. İnsanız yarın bir gün başımıza ne gelecek belli mi olur ya.
Evet ayrılırım, sağlığına dikkat etmeyen birisi benim sevgilim olamaz
O değil de ciddi bir problemi vardır diye düşünürüm psikolojik olarak
Ayrılmam ama o kiloda kalmasına müsaade etmem. Acil diyetisyen ve spor gerekli.
Kendi açımdan bakacak olursam 54 kilo bir erkek hayal edemiyorum 🙄
Hastalıktan dolayı ise ayrılmam, homini gırtlak yiyip kilo alıyor ise ayrılırım.
Homini grtlak yiyorsa
hayırda.. dr. a götürürüm. normal bi durum değildir diye düşünüp😀
Neden ayrılayım çözümsüz bir sorun değil hatta sorun değil
Ya bir an önce kilo verir ya da kendisi bilir.
O ana bagli yasanmadan bilinmez.
gerek kalmaz altında ezilir ölürüm zaten
Büyük konuşmayım ama soğurum ondan biraz
Evet kilo benim kırmızı çizgim
Ciddi baskı yaparım
Hayır ayrılmam
Hayır diyete sokarım😂
Evet 45 kilo almak ne ya
Hayir tabiki de
Kilo ayrılmak için bir sebep değil
Kilo sorunum yoktur çıkan düşebilir
o da oha bre..
Hayır kesinlikle
Ayrılmam
Niyeeee
Ayrılayım mı
Evet benim sevgilim benden ayrılmıyor belki kilo alırsam ayrılır diye düşünmüştüm
Manyak mısın 🤦🏻♂️
Evet
Aaa ne tesadüf bende öyleyim
Güzel
Hayır
Evtt
Hayir
@xsarinx 💯
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?