AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Göğse giden damar yollarını kan süt için açıyordur 😊👍 normaldir normal
Peki ağrılar bel karin altı sırt omuza kadar vuruyor normal mi bunlar da vucud değişiyor diye mi
Sırt bel ağrısı omuza vurma ağrısı yol yürüyünce hissediyorum
Normalde yoklar
Doktor a gitmeme daha var randevuyu böyle görünce endiseliyim 4 haftaligim daha ağrılarım normal mi bilemiyorum çabuk yoruluyorum sırt bel omuz uma kadar vuruyor yol da endişeleniyorum böyle olunca
Normal canim, ilk vucudun icin degisiklikler basliyor zamanla düzelir merak etme.
Inşallah kaçıncı haftada bebek keseye düşüyor benim bebek doktor gördüğünde sağ yumurtaliktaydi kist sandı tahlil yaptı değerim 29 çıktı 5. gun tekrar sağlık ocağına test verdim 76.76 çıktı sağlık ocağı dedi ki gebeliğin yavaş ilerliyor dış gebelik tir diye şöyle bir şey duydun 76 değer 4 hafta demekmiş 4 hafta olmadan da değerler çok yükselemiyor muş kötü bir şey yoktur değil mi doğum doktoruna daha randevuma var merak ediyorum
Ilk çocuk kaybetmek istemiyorum üzüldüm böyle diyince sağlık ocağı
Bebegin kesesi 6 ci haftada tam belli oluyor ultrasonda, ondan önxe iste böyle belirtilerle anlarsin hamilemisin degilmisin iste agrin varsa kasiklarda sag sol fark etmez ya da ufak kan görürsen bilirsin ki dis gebeliktir, ama biliyormusun fazla kurcalama alacagi nefesi varsa bi sekilde olacaktir. Sen simdiden folik asit ic yemene icmenw simdiden düzen göster omega3 kullan yiye bildigin kadar balik ye ve fazlada böyle saglik ocagina gidip cok test yapma. boş ver hersey allahin taktiri unutma.
Belirti olarak ağrılarım cik vardı karnimda bugün fazla yok göğüslerim cik sertleşti aciyorlar şu haftaya kadar kan görmedim yememe dikkat ediyorum folikasit istedim vermiş demir ilacı sağlık ocağı test yapıp etmeden bilmeden eski değerlere göre yapmış bu işi bende kullanmıyorum randevu 30 unda haftaya persembe belirtilerime göre sizce dış gebelik var mı? kanama olursa az mi geliyor dış gebelikte
Ben ilk hamileligimde yerlesme agrisi cok cekmistim gögüslerimde agrirdi hatta zaman zaman ates basardi felan, sornadan 7/8 haftalikken gitti bu belirtiler. Tabi ben Doktor degilim, allahtanda hayirlisini dilerim senin icin. Ama bana normal Gebe kalmanin verdigi vucut degisikliligi gibi geliyor. Folikasitten zarar gelmez kullan sen
Belime filan ağrısı vurdu ama şu yerleşme kanaması denen gelmedi ağrılar bugün ler de azaldı göğüs acisi hariç teşekkür ederim
Çabuk yorulmaya başladım iştahım açıldı genelde acikmaya başladım fazla yemek ile arası olan birisi değilim normalde
Ja evet normal yani hemen hemen aynı belirtiler bendede oluşmuştu.
Ya o yerleşme kanaması herkeste olmuyor. Geçer geçer tadını cıkart fazlada dillendirme en az 3 ay risklisin zaten 🙏
O yemek istah işi falan daha çok erken diyorum ya, kafana cok takıyorsun vucudun stres hormonu üretiyor onuda yemekle bastırıyor. Daha çok sakin olmayı denemelisin 😉
Evet yüce rabbim korusun teşekkür ederim 🙂
Ben doktor a gözükmedim sağlık ocaginin dediğine göre 4 haftalık vs anlayamadilar folikasit yerine de demir vitamin ilacı vermis
Benim doktor randevuma daha var böyle yanlış yapınca onlar in 4 haftalık dediğine de inanamiyorum
Ja canım son adet kanamandan bugüne 4 hafta demişler, daha kese görülmez. Bebek bile denmiyor acıkcası kalbi daha atmıyor. Ondan onlarda net konuşamamışlardır. sabret bi 7.8 haftalık ol bi Kadın doğumuna git bi keseyi gör bi kalp atışlarını dinle ki emin ol. Ya bilemedim belki değerlerinden eksklik gördükleri için bunları yazmışlardır buda zararlı değil zaten
Bunun için tahlil yapmadılar 1 5 6 ay önce ki değerlere göre yazdı bunu şu an demir ihtiyacım olmadan yani şu 3 4 gün arası pazartesiden çarşamba ya kadar filan ağrım çoktu son iki gündür azaldı göğüsten başka acim kalmadı umarım sıkıntısız kavusuruz Allah bağışlar hayirlisiyla
Hı ozaman bi teyit geç bakalım kullanırsan problem olur mu diye özellikle demir ilaçını, diğer vitamin iyidirde sen yinede bi sor. Bazen baştan salma yapıyorlar maalesef. İlk heycanlar çok güzeldir. İnşallah her şey istedğin gibi olur🙏
Amin Allah razı olsun teşekkürler
Rica ederim. Herhangi bi sorun olursa özeldende yaza bilirsin. Kendine dikkat et allaha emanetsin✌🏻
Sagolun sizde Allah a emanet olun
Size bir şey sorabilir miyim merdven çıkarken sağ kasik ta yani daha önce bebeği doktor sağ kasik ta gördü bugünde sağ kasik ta ağrı olup eve gelince bir şey oldu mu diye baktım nokta kadar kan vardı bebek zedelendi mi düşmedi değil mi
Bebeği sağ kasıkta mı gördü? sağ kasıktan cıkan yumurtadan mı gebe kaldığını söyledi? Kasıkta gördüyse zaten dış gebeliktir. Rahime değil kasığa yerleşmiştir.
İnşallah bişi yoktur diyim böyle bi durumla karşılaşmadım. Özel bi Hastanede Kadın Hastalıkları ve Doğum uzmanına görünmeni tavsiye ederim. Ben doktor değilim bu kadarını bilemem ama gitmeni tavsiye ederim.
Kist dedi baştan sağ yumurtalıkta dedi sonuçta pozitif çıktı
Şimdi bak ayırt etmen gereken ne biliyormusun dış gebeliktede zaten Pozitif test cıkar. Cocuğun yerleştiği yer sadece yanlış yer ve müdahale edilmesi gerekiyor. Kist var dediyse o ağrı yapar ki zaten. Bence senin pazartesi bi şekilde Kadın Hastalıkları ve Doğum uzmanına görünmen lazım. Her hariketini fazlası ile sorguluyorsun ve en iyi çözüm bence orası
Kanama çoğaldı bugün pembeyken koyu kahverengi ye döndü köyü kivamliydi acile gittin bebek düşmemiş doktor kanamalar normal olduğunu söyledi sanırım yerleşme kanaması yaşadım
Geçmiş olsun ❤️🙏
evet normal :) maaşallah. ilk belirtiler bunlar
Inşallah kaçıncı haftada bebek keseye düşüyor benim bebek doktor gördüğünde sağ yumurtaliktaydi kist sandı tahlil yaptı değerim 29 çıktı 5. gun tekrar sağlık ocağına test verdim 76.76 çıktı sağlık ocağı dedi ki gebeliğin yavaş ilerliyor dış gebelik tir diye şöyle bir şey duydun 76 değer 4 hafta demekmiş 4 hafta olmadan da değerler çok yükselemiyor muş kötü bir şey yoktur değil mi randevuma doğum doktoruna çok var üzüldüm ilk çocuk çok istiyorduk kaybetmek istemiyorum
Süte hazırlanıyor büyür sertleşir içi dolar falan
Normal bence.
Ever normal
Normaldir
Nasil batma oluyor
Sanci gibi oluyor yani
Hmmmm kac
Esiminde öyle
Esin ne kadarlık hamile
6 hafta
Peki eşinde yerleşme kanaması oldu mu kese gözüktü mu sizde bende daha yok
Burdan yazamsn insanlar görür
Umarım sağlıklı gebeliğin olur
Stres yapmayın normsl durumlar
Sağol isterseniz özelden sorunuz varsa sorabilirsiniz
Moralim bozuldu biraz açıkçası değerim ilk 29 çıktı geçen rengl dab hesapladım bebek 4 haftalık 2. deger 76.76 çıktı sağlık ocağı dedi gebelik yavaş ilerliyor vs doğum doktoru randevuma çok var dış gebelik gibi dedi anlayamadı mi bilmiyorum sonra birisi dedi 4 hafta şimdi olmuşsun 4 hafta olmadan zaten değerler o kadar çok yükselmezdi eşiniz in değer ler kan da nasıl di peki 4 haftaya kadar düşük muydu
Yok düşük değildi çok takmayın