Hava çok mu soğuk yoksa ben mi çok üşüyorum?

Sabah erkenden uyandım. Bir süre hiç gereği yokken neden erkenden uyandığımı düşündükten sonra dışarı çıkayım bari dedim. Dışarı çıkarken üzerime kot pantolon ve biraz soğuktur diye ince bir kazak giydikten sonra yine de ne olur ne olmaz diye patlayan zırh eldivenimi de takıp evden çıktım. Çıkmamla birlikte yüzüme çarpan ayaz nefesimi kesse de patlayn zırh eldivenlerimin verdiği ısı ile biraz daha devam etmeye karar verdim. Neyse lafı uzatmayım durmadan bu saate kadar gezdim. Şimdi aklımda yukarıda yazdığım soru.

Hava çok mu soğuk yoksa ben mi çok üşüyorum?
Cevapla