Sağlık Sag kalcamın ustu cok acıyo yururken batıyo egılırken batıyo bu nedir? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 inanılmaz bi acı egıldıgımde falan igne saplar gibi acıyo dayanamıyprum kalcam la bel arası bisey Sag kalcamın ustu cok acıyo yururken batıyo egılırken batıyo bu nedir? Cevapla Fal Soruları Nedir Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u inciitanesiii Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 +1 yıl Sağlık konusunda 2,2b cevap paylaştı. Bi ara bana olurdu, yattığım da o acıyı tarif edemem yan yan yürürdüm... sonra geçti o ağrı neydi neden oldu hiç bilmiyorum. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl ayaklarının dümdüz uzattıgında uclarının bukup ileri geri yapabiliyormusun uc kısımlarını ozaman agrı oluşuyor mu? 0 4 Yorumla Soran +1 yıl nasıl anlamadım tam yapayım Yorumla Soran +1 yıl hareket ettıgımde sag bacagımı acıyo Yorumla Cevap sahibi +1 yıl oturdugun yerden ayaklarını dümdüz uzat ucunu bisiklet pededalına veya debriyaja basar gibi ucunu bukebiliyor musun Yorumla Soran +1 yıl sadece ayak parmaklarımı oynattıgımda acımıyor ama tamamen ayagımı oynattıgımda otomatikmen sag bacagım da hareket ediyor ve saplanıyor Yorumla
ahmetcann16 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Sağlık konusunda 2,3b cevap paylaştı. Bel fitigi olabilie mi 0 0 Yorumla
Hairmafya Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Sağlık konusunda 2,3b cevap paylaştı. Bel fıtığı olabilir doktora gtmelisin hemen 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Go t ağrısı zordur 0 1 Yorumla ganjharuki +1 yıl o agrı bu agrı değil yalnız :D Yorumla
FrkDmrcn1 Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Zorladınmı hiç 0 2 Yorumla Soran +1 yıl hayır Yorumla FrkDmrcn1 +1 yıl Bel fıtığı olabilirmi Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bi ara bana olurdu, yattığım da o acıyı tarif edemem yan yan yürürdüm... sonra geçti o ağrı neydi neden oldu hiç bilmiyorum.
ayaklarının dümdüz uzattıgında uclarının bukup ileri geri yapabiliyormusun uc kısımlarını ozaman agrı oluşuyor mu?
nasıl anlamadım tam yapayım
hareket ettıgımde sag bacagımı acıyo
oturdugun yerden ayaklarını dümdüz uzat ucunu bisiklet pededalına veya debriyaja basar gibi ucunu bukebiliyor musun
sadece ayak parmaklarımı oynattıgımda acımıyor ama tamamen ayagımı oynattıgımda otomatikmen sag bacagım da hareket ediyor ve saplanıyor
Bel fitigi olabilie mi
Bel fıtığı olabilir doktora gtmelisin hemen
ayakkabidan dolayi
Acilen doktora görün önemli bir şey olmasın
Fitik
Go t ağrısı zordur
o agrı bu agrı değil yalnız :D
Zorladınmı hiç
hayır
Bel fıtığı olabilirmi
ayalkabidan