Kız arkadaşım çok zayıf, kalbini kırmadan kilo alması gerektiğini nasıl söylerim?

kız arkadaşımın zayıf olduğunu bi ben değil herkes söylüyor yazın ince giyindiginde ise çok zayıf gözüküyor. yanımda iskelet gibi duruyor. boyuda türk kızlarına göre uzun bunu söylemem ne kadar doğru bilmiyorum ama zayıf kadın dışarıdan kötü gözüküyor kız arkadaşım sık olmasa da bana da kötü gözüküyor. kilo zaten alması lazım ideal kilonun sadece 1kg üstünde nasıl desem bilmiyorum herşeye kirilabiliyor üzülebiliyor.

Kız arkadaşım çok zayıf, kalbini kırmadan kilo alması gerektiğini nasıl söylerim?
Cevapla