aile bireyleri ilaç falan versin bitki çayları yapsın eger bakmayacak kadar ilgisizler ise 112 yi ara durumu bildir ve gelmelerini iste hasta halinle duramazsın zor olur canım
Sağlık sektöründeyim att olmam gerekmiyor insanlar 24 saat nöbet tutuyor sen gribine çağırırken bi yerde trafik kazası oluyor ve uzak ekip yönlendiriliyor bi hoş mu
Birgün sen veya ailen kalp krizi geçirir yüksekten düşer kemiğini kırar kanama yaşarsan sana şu an gribal enfeksiyonu hastaneye götürüyoruz işimiz bu diye cevap verirlerse görürsün amaç neymiş
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
aile bireyleri ilaç falan versin bitki çayları yapsın eger bakmayacak kadar ilgisizler ise 112 yi ara durumu bildir ve gelmelerini iste hasta halinle duramazsın zor olur canım
Kac yasindasin
Ambulans çağır bacım su
Ambulanslara kap götür mantığında bakmayı ne zaman bırakırsınız acaba? Taksi diye bir şey var değil mi
Att misin
Hayır.
Ne bilim ölümüne savununca soröak istedim ahahana
Sağlık sektöründeyim att olmam gerekmiyor insanlar 24 saat nöbet tutuyor sen gribine çağırırken bi yerde trafik kazası oluyor ve uzak ekip yönlendiriliyor bi hoş mu
Ailenden kimse ilgilenmiyor mu?😳
Geçmiş olsun neyin var
Taksi çağır.
Kaç yaşındasın 112 yi ara ambulans işte
Ambulanslara kap götür mantığında bakmayı ne zaman bırakırsınız acaba? Taksi diye bir şey var değil mi
@soruperisi ambulansın işi ne pardon aydınların misin çok bilmiş
Ambulansın işi acil durumlara müdahale etmek muhtemel gripleri hastaneye götürmek değil. Kendine özel şoför tut
Rahatsızlanan kişilere hastaneye sevk etmek kimin görevi
Acil durum yoksa ambulansı arama kardeşim bu kadar basit
ambulans?
Ambulansı ara
Ambulanslara kap götür mantığında bakmayı ne zaman bırakırsınız acaba? Taksi diye bir şey var değil mi
Taksiye bincek parası yoksa
Ambulans taksi mi?
Hastaneye goturcek onun amacı o
Aynen ambulanslar size şoforlük etmek için var👏👍
Birgün sen veya ailen kalp krizi geçirir yüksekten düşer kemiğini kırar kanama yaşarsan sana şu an gribal enfeksiyonu hastaneye götürüyoruz işimiz bu diye cevap verirlerse görürsün amaç neymiş
Diyoki yazan kişi bacaklarım tutmuyor diyo taksiye binemez yani bacakları tutmadığı için ambulans çağırması çok normal
İyi çağırsın beleş işçi sonuçta.
Türk um vergimi ödüyorum sakıncasimi var hakkım?
Kıyamam taksi parası veremeyen aveller sağlıkçının maaşını ödediğini söylüyor😁
Rahatsizsin heralde öyle bisimi dedim
Pardon kola alamayanlar😘
Aynen alamiyorum birini maddi durumuna göre assaliyorsan sen beyin fakirisin zaten
Vergi ödüyorum diyerek insanları satın alabildiğini zannederek zaten aşağıladın kendini. Bana daha fazla yazma
La rahatsız hani vergisi veriyorumya böyle şeylerden faydalanmak vatandaşlık hakim
E tamam faydalan bebeğim buyur çağır bi şey demedim
Demin dediklerin?
Ambulans çağır
Ambulanslara kap götür mantığında bakmayı ne zaman bırakırsınız acaba? Taksi diye bir şey var değil mi
Farkından misin ayaklarım tutmuyo diyo o yüzden demiştim de neyse
Tamam taksi var ayakları kopmamış
Ulan aksam akşam asabımı bozma bi s**tir ol git
Şov yapma gereksiz yere
Seviyesiz.
Tamam