Psikolog veya psikiyatristler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Tedavi yöntemleri ya da devlet veya özelde çalışıyor olmalarının neyi değiştirdiğine dair fikirleriniz nelerdir? Sizce depresyonda olduğuna inan kimse gitmeli mi yoksa insan kendisini de kendi iyileştirebilir mi? Çünkü antidepresanlar beyni iyileştirmek adına aynı zamanda uyuşturuyor. Bu mantıklı mıdır yoksa insanın kendi beynine yaptığı bir haksızlık mı?

Evet, gitmeli bence.
Hayır, ne gerek var?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Psikolog veya psikiyatristler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla