Kan verdikten sonra kolum inanılmaz bir şekilde morardı geçmezse diye korkuyorum ciddi bir şey mi sizce?

Kan verdikten sonra kolum inanılmaz bir şekilde morardı geçmezse diye korkuyorum ciddi bir şey mi sizce?
Merhaba dün aile hekimimde değerlerime baktırmak için kan verdim ama acele davrandığım için kan verdikten sonra pamuğu çok uzun süre bastıramadım. Bu hale geldi koyu mor ve hafif bir şişlik var. 2 gün sonra yurtdışına gideceğim hastaneye gidecek vaktim de yok anlayan biri var mı geçer mi sizce?
Kan verdikten sonra kolum inanılmaz bir şekilde morardı geçmezse diye korkuyorum ciddi bir şey mi sizce?
Cevapla