Zayıf olduğum için insanlar tarafından zorbalığa uğruyorum?

Lise son sınıf öğrencisiyim boyum 162 falan kilom ise 47. hayatım boyunca en fazla 47 olabildim. o kadar yememe rağmen kilo veriyorum. sağlıklı besleniyorum düzenli yiyorum yine alamıyorum. kansızlığım falan bir sıkıntım yok. ama kemiklerim sayılıyor. kemik yapım ince oldugu icin daha zayıf duruyorum. günde 50 defa cok zayıfsın hasta mısın cümlesini duyuyorum. doktora gittim kaç kere. sadece yemek listesi verdi. uyguladım uzun süre işe yaramadı. artık dalga gecilmekten üstüme 5 6 kat giyiyorum zayıf durmamak için bu havada. ne yapabilirim

Güncellemeler
+1 yıl
6 ay fitness yaptım ama cok baş dönmesinden dolayı bıraktım
Zayıf olduğum için insanlar tarafından zorbalığa uğruyorum?
Cevapla