Güncellemeler
+1 yıl
6 ay fitness yaptım ama cok baş dönmesinden dolayı bıraktım
Lise son sınıf öğrencisiyim boyum 162 falan kilom ise 47. hayatım boyunca en fazla 47 olabildim. o kadar yememe rağmen kilo veriyorum. sağlıklı besleniyorum düzenli yiyorum yine alamıyorum. kansızlığım falan bir sıkıntım yok. ama kemiklerim sayılıyor. kemik yapım ince oldugu icin daha zayıf duruyorum. günde 50 defa cok zayıfsın hasta mısın cümlesini duyuyorum. doktora gittim kaç kere. sadece yemek listesi verdi. uyguladım uzun süre işe yaramadı. artık dalga gecilmekten üstüme 5 6 kat giyiyorum zayıf durmamak için bu havada. ne yapabilirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Öncelikle kendinle barışık ol ve insanların soylediklerini sorun olarak görme ve hoşlanmadığını belirt pasif kalma sen bir yapmadin etmedin
söylüyorum memnun oldugumu ama inatla sen hastasın diyorlar ac mı kalıyorsun esprileri dönüyor oha bacakların kürdan gibi cümlesini duyuyorum
Bunlara alınma beni yaratan bunu uygun görmüş de ve kendi modunu düşürme kendinle barışık ol
her gün 10 kere duyunca nasıl mutlu kalabilirim ki. normalde ben mutluydum kilomla. ama ailem ve sevgilim bile darlıyor. ne yapayım daha
Sevgilinde var gayet güzel işte daha ne sen mutlu ol gormezden çirkin hasta falan diyilsin onlar boş bogazligina soruyorlar
artık dışarı çıkmak bile istemiyorum cok sinirim bozuluyor benim durumumu benim gibilerden başkası anlayamaz ki Şu an
Tabi ki de seni anlamaya çalışıyorum ama bu böyle gitmez intihara kadar gider bunlar yaşam enerjini sömuruyorlar bilerek sende onlara düşme
ama cok zayıfsın hastalıklı mısın cümlesi o kadar üzüyor ki. keske biraz daha kilo alabilseydim de bu kadar hakarete ugramasaydım
Yani bunun yolunu ara bul faydasını gorebilin ama sağlıklı bir şekilde sakın başka seylerle hayatını zindan etme hayatını söylemleri güzellestirmeye çalış
her yolu denedim asla alamıyorum
O zaman sevgilinle mutlu olmaya bak yaşın kaç büyütukce kilo durum olabilir belki hamilelik falan sana yarar öyle bak öyle düşün
cocuk sevmiyorum hamilelik yaşamam o yüzden ama annem de zayıf yüksek ihtrimal hayatım boyunca böyle kalıırm
Peki bu mutsuzlukla nasıl yapacaksın hep
bilmiyorum spor da yaptım diyet denedim doktora gittim ilac kullandım ama hicbir türlü alamadım
böyle kalıcam mutsuz
Yok be Instagram var mı bence o kadar zayıf değil ya
cok zayıfım
Instagram dan görme şansım var mı böyle anlatınca merak ettim
görmen neyi değişecek zayıfım iste özellikle kol bacak
Doğru sadece merak yanlış anlaşılmak istemem
Ben de 110 kiloyum. Herkesin derdi ayrı. :D
kilolu insanlarla asla dalga geçmedim simdiye kadar ama kiloluların zayıflar ile neden dalga geçtiğini anlamıyorum sanki biz üzülmüyoruz
Emin ol kiloluları da ezmeye çalışıyolar en az zayıflar kadar
birisine cok kilolusun demek hakaret oluyor da birisine cok zayıfsın demek niye hakaret sayılmıyor
Bence sayılıyor
insnalar bunun kırıcı oldugunuu bilmiyorlar
Biz sanki bu dünyanın insanları değiliz
kıskandıkları içindir gurur duy bence
gurur duyulacak birsey yok ki herkesten duyuyorum ailemden bile. cok morelimi bozuyor takmamak elde değil 2 3 kişi değil günde 10 kişi rahat söylüyor
bana da diyorlar ama ben memnunum