Kalp krizi mi geçirdim bilemiyorum hastaneye gittim hiç bir şey yapmadılar. Detayı okuyun lütfen 👇👇?

Üç gün önce bazı olaylardan dolayı Çok ağladım ve çok stres yaptım. Kalbim daraldı , nefes alamadım , Ellerim , çenem o kadar titrediki bütün yeryerden dişlerimin sesini duydum o kadar felaketti. Ve soğuk titreme geldi bütün bedenim uyuştu halsizleştim. Kalbimin üstünde yük varmış gibi hissettim ve hala devam ediyor. İğne batiyir sanki kalbime. Hastaneye gittim beni basite aldılar hiç bişey yapmadılar. O anı yaşarken olecekmisim gibi istemsiz kriz geçirdim delirdim resmen. Yani illa ölmemiz mi lazım sizce bu kalp krizi miydi. ? Hala kalbimde yük var ve nefes darlığı yaşıyorum. Bana piskolojik dedi ama her an yaşıyorum. Sanki tekrar edecekmis gibi.

Kalp krizi mi geçirdim bilemiyorum hastaneye gittim hiç bir şey yapmadılar. Detayı okuyun lütfen 👇👇?
Cevapla