Karaciğer su toplaması ve pıhtı atması yüzünden 1 hafta yatış vermiş doktor, acaba kötü bir şey mi?

Karaciğer su toplaması ve pıhtı atması 1 hafta yatış vermiş doktor acaba kötü biseymi bilen var mı arkadaslar

Karaciğer su toplaması ve pıhtı atması yüzünden 1 hafta yatış vermiş doktor, acaba kötü bir şey mi?
Cevapla