Daha önce deme uğraşıyorum dedim yine Aynı? Tatildeyiz Ve yine dedi kocam bana Bunu, bende deme demedimmi ugrasiyorum 100 kere dedin dedim, tek birakip otel odasina gittim kal tek basina dedim. Sizce Normal mi Bu Ya?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Ameliyat sonrası yürümekte bile zorlandim 30 kilo aldım 1 yılda. Aynada kendimden tiksiniyodum. Neler denedim olmadı. En sonunda canan hoca ne dediyse onu yaptım. 30 kilonun 25ini verdim. Günde 1 öğün ana yemek o da öğlen kahvaltı yapıyorum. Sonra bir adet meyve ya da 1 dilim tatlı ile ara öğün yapıyorum. Akşam 5ten sonra sadece su, limonlu cay ya da şekersiz turk kahvesi. Kilolar spor yapmadan akıp gidiyor. Başkasının lafları ile karşılaşmadım ama ben Aynada kendime bakmak istemiyordum. Bir de şu var. Yanlış bilmiyorsam kilo s ek si de etkiler. Belki kocan o yüzden istiyordur. Ama seni kırmak istemediği için sadece zayıfla diyordur. Bence çiftler kilo konusunda birbirlerine destek ile kilo vermeli. Ben de erkek arkadaşımı zorluyordum zayıfla diye. Zorla sirkeli su icirdigim de oldu. Bunları onu yanımda zayıf görmek için yaptım. Belki kizacaksiniz ama yaptım.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Sağlık konusunda 423 cevap paylaştı.
+1 yılKardeşim öncelikle adam akıllı bir kan tahlili yaptır çıkan sonucu uygun diyet programı hazırla eğer kronik rahatsızlığın varsa bu zayıflamana engel olabilir. Ayrıca kaç kilosun ki eşin bu kadar şikayetçi
00 Yorumla
+1 yılBu rahatlığı kocana sen verdin o yüzden kızmaya hakkın yok şöyle bişey de söyleyeyim kocan da gram adam değil insan karısı çirkinde olsa başkasına bakmaz senin ki bakmayo geçmiş bir de kıyas yapıyor
012 Yorumla
Soran+1 yılEvet abi cekip gittim yanindan kac kere dedim yine Ayni napiyim daha
- +1 yıl
Senin onun yanından çekip gitmen onun için bir anlam ifade etmiyor ki o zaten sensizlikten korkmuyor çünkü seni önemsemiyor önemse se böyle asla söylemez diyelim ki söyledi hatasını anlar özür diler kesin sizin yaşlarınız 23 falandır
Soran+1 yılYok abi Ya Benim yasim 29 Esim 37
- +1 yıl
Ooo tam tersi bu arada abi demezsen sevinirim yaşım 29 yaşıtız yani sizin sıkıntınız eşinin sana göre çok olgun olması ve kızma ama seni kendine nazaran cahil görmesi o yüzden sen alınacakmışsın alınmayacakmışsın hiç düşünmeden konuşuyor işte ama şu adamın vücuda bak ateş gibi desen ortalık ayağa kalkar seçimin yanlış bir kere o kadar büyük adam ile 8 yıl sonra cünsellikte sıkıntı yaşamaya başlayacaksın yaş farkı her anlamda sıkıntı
Soran+1 yılBak ne guzel dediniz Bu gercegi bende biliyorim 8 yil sonra pert bense hala toy, Bunu hesaba katmadan konusuyor oysa Bunu ben biliyorum ama hani kirilmasin diyoruz Ya anladiniz mi ama demekki diyecez hepsini hak ediyor
- +1 yıl
Seni bi oyuna hazırlayacağız bu sefer sen onu erkekliğinden yaralayacaksın o da yaşından ötürü seninle denk olmadığını anlayıp kafayı bu probleme odaklamalı
Soran+1 yılNeymis o
- +1 yıl
Eşin ne iş yapar
Soran+1 yılElektrik
- +1 yıl
Dükkanı mı var başkasına mı çalışıyor
- +1 yıl
Özelden yaz de milleti rehin almayalım
- +1 yıl
Onu yaşından vurmalıyız
- Sağlık konusunda 704 cevap paylaştı.
+1 yılZayıflamak çok kolay bir şey iken, sadece boğazını tutmak ve biraz hareketli yaşamı tercih etmek kadar basit iken neden bunu kendine yapıyorsun sen de?
010 Yorumla
Soran+1 yılAbi deniyorum kizim oldu hamileydim bir kac ay oldu dogum yapali. Bir erkek Adam der mi karisina Ya sürekli diyor insan 1/2 kere der gitsin bosanalim ozmn beni begenmeyen ceksin gitsin yanimdan yani
- +1 yıl
Bu dediklerinde haklısın ama deniyor musun yoksa zayıflıyor musun?
Soran+1 yılEvet abi deniyorum biliyor Bunu daha Yeni bir Kadin geldi beyaz bikinili Ona bakip durdu ben denizdeyken gordum Ondan sonra boyle dedi bana
- +1 yıl
O kadar kolay değil demek ki.
- +1 yıl
@AltınYaprakS Yo çok kolay. Zayıflamak kilo almaktan daha kolay ve daha rahat bir süreçtir. Soran arkadaş hamilelik geçirdiğini yazmamış ilk başta, şu anki sürecine lafım yok ama uğraşıyorum, deniyorum zayıflamıyorum diye bir şey yoktur. Boğaz tutulduğunda, yüksek kalorili beslenilmediğinde zayıflamama gibi bir durum OLAMAZ! Kilo almaya göre de daha kolaydır çünkü fazla yersen sürekli şişkinlik, rahat uyumama, halsizlik, çabuk yorulma, kabızlık, tansiyon vs. vs. birçok sorun ile uğraşırsın.
- +1 yıl
Evet kilo almak daha zor ama bu işler iştah meselesi. Belli ki istahin cok degil o yuzden istahi yuksek birini anlayamazsin. Bogaz tutmak dedigin kadar kolay olsaydi bu kadar insan kilo problemi yasamazdi.
- +1 yıl
@AltınYaprakS İştah tamamen insanın yemesi ile alakalıdır. Ne kadar çok ve ne kadar sağlıksız beslenirsen kan şekerin o kadar yükselir ve kan şekerin de yükseldiği için yani insulin direnci tavan yaptığı için bir o kadar karnın acıkır ve iştahın açılır. İştahı yüksek birini anladığım için bunları yazıyorum ama kalıplaşmış yanlış düşünceleri doğru kabul ettiğiniz için konunun basitliğini anlayamıyorsunuz ve böyle diyerek de bu uğraşıyorum ama olmuyor, iştahım kapanmıyor yanlışlarında boğulan kişileri doğru yönlendirmek yerine o yanlışın içinde daha çok durmasına katkıda bulunuyorsunuz.
- +1 yıl
Hic de bile en cok genetik ve midenin boyutu belirliyor bunu. Onun disinda belirli yeme duzeni ve saglikli beslenme kiloyu korumaya yardimci olur ama istahi yüksek biri bilincli olarak bunu yapmak zorundadir cunku salarsa yani durmak icin istahina güvenirse sıkıntı. Bir tabak yiyip tikanan biri ile 3 tabak yiyip bana misin demeyen birinin kiloya bakis açısının ayni olmasini beklemek olmaz.
- +1 yıl
@AltınYaprakS Diğer konuda da yazdıklarını gördükten sonra aşırı şekilde boş konuşan, mantığın sıfır olduğu biri olduğuna kanaat getirdim. Bilgisiz bilgisiz konuşuyorsun. Bilgisizliğin ile egonun ve kibrinin içinde boğuluyorsun ve ortaya da senin gibi kendi içinde çelişen bir saçmalık çıkmış Profil fotosunu LGBT desteği veren birinin cidden mantıklı biri çıkmasını beklerdim.
- +1 yıl
Asil boş konuşan sensin genel sebepleri bunlar. Evet hormonlar, kan sekeri o konuda haklısın zaten ama bir de belirli bir iştah var. O az da yesen pek değişmiyor. Doğru beslenmeyle kiloyu düşük tutmak mümkün ama senin dedigin gibi "ehehe çok kolay" değil bu işler. Bir akıllı sen değilsin yani.
Lgbt ne alaka? Album kapagi ptofildeki. Zkmisim lgbt'yi. Alakasiz konulara atlayan bos konusan sensin.
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
50
Cevap
61Cevap
- Sağlık konusunda 39,9b cevap paylaştı.
u +1 yılNormal değil ayrıl direk
10 Yorumla
+1 yılANLAMIYORUM GERÇEKTEN ANLAYAMIYORUM..
Bir erkek eşi veya sözde sevdiği varken niye başka kadınlara bakabiliyor cidden anlamıyorum. Her ilişki iiçin değilde bir insan karşı cinsine bunları nasıl yapar söyler başka kadınalrla kıyaslar bilemiyorum sinir oluyorum. Böylelerinin allah belasını versin diyesim geliyor bedduada edemiyorum. Ama biriyle konusurken eşinle vs başka kadınalara bakan birine bakma bence ve onu uyar sen bunu hakedecek bir kadın değilsin hiçbir kadında değildir. Alttan alırsın üstüne çıkar , allah yardımcın olsun.23 Yorumla- +1 yıl
Aşırı derecede imla hatası var.
- +1 yıl
Allah allah bak sen😂
- +1 yıl
Sinirle yazdım buna mı takıldınız?
İstersen bir psikiyatriye gidebilirsin bu kadar takılmamalısın.
Gizli Üye(30-35)+1 yılNormal değil anormal seni beğenmiyor sevmiyor. Ya ben bu insanları anlamıyorum. Her halini beğenmeyecekler kadınla neden evlenirler ki? Ya sen kilo alınca sevecek yerlerim arttı diye bile sevinmeli. Ha ciddi bir kilon olur onu da kendi de diyet yapmak isteyip beraber spor yaparak verirsiniz ama sırf sen yanlış anlama diye kendi zayıf olsa bile katılır sana. Bu sevgi değil valla değil. Birde sana saygı duymuyor saygısız herif. Kaç kez uyarmışsın. Onu ilgilendiren durum yok. Of vallahi evlilikten her anlamda soğudum. Ne hayatlar var. Umarım sen üzülmezsin daha fazla.
10 Yorumla
+1 yılAdam artık söyleye söyleye bıkmış senden adamın dedigimi yap senden birşeyler yap aslında şöyle söylyiim evlendikten sonra kadınlar kapagı attıktan sonra kendilerine neden bakmıyor çocuktan sonra bakımsız hale geliyorlar hepsi değilde geneli öyle bir hale bürünüyor neden ya adamada hak veriyorum bu arada
00 YorumlaBaşka kadınlar zayıf diye senin de mi zayıf olman lazım
Kocan seni menfaatine kullanmıyorsa namerdim
Bir bitmediler
Aşk aşk diye konuşuluyor ama
Olduğu gibi kabul edilmiyor50 Yorumla
+1 yılKocan harbi öküz, Allah bilir kendiside göbekli tıfıl biridir.. Seni daha çok baskılıyor böyle yaparak, İnsan sinirden daha çok yiyesi gelir.. Sana köstek değil destek olsun kırmadan , birde onunla oturup Adam akıllı konuşman lazım.
10 YorumlaTamam kilolu olabilirsin ama konuşma adabı denen bişi var afedersin Ö*üz gibi söylemek nerde böyle nazikçe söylemek nerde hiç alttan alma nasıl konuşacağını ogretene kadar üstüne git esinin
10 Yorumla
+1 yılO seni ilk sevdiyse seni o halinle sevmiş, seni başkasıyla karşılaştırmak neymiş. Eğer başkalarını bu kadar çok seviyorsa o başkalarıyla evlensin, boşu boşuna sinirim hoplandı şurada 💆♀️ , bacım boş ver sen kilonu sen kilo versende o sende kusur başka bir kusur bulacak.
10 Yorumla
+1 yılDirek söylemesi ayıp ama seni daha iyi bir hale getirmek istiyor. Zayiflaman kötü bir şey değil yani. Kadınlara bakması kötü ama 😄
20 Yorumla- Sağlık konusunda 589 cevap paylaştı.
s +1 yılFit değilse mıncır göbeğini, sen göbeğine bak de, ne bileyim saçı seyreliyorsa saç ektir de, vardır eksiği mutlaka
20 Yorumla
+1 yılBöyle biriyle evli olsam anında bosarim bak direk. Saygısızlık. Bunu burada sormak yerine kocan ile konuşabilirsiniz mesela veya iyi bildiğim boşanma avukatları var yönlendirebilirim
00 YorumlaSende diğer adamlara bakip kocanda olmayan bir ozelligi soyle keske senin de böyle olsaydi diye 😒 saygi bitmis aranizda ki sevgi coktan bitmis bence insan sevdiğini üzer mi ya.
00 Yorumlaadam başka kadınlara bakmasına mı yazsam yoksa eşi dediği kişi ile birinci tekil şahış emir kipi kullanarak konuşmasınımı yazsam bilemedim...
ilişki çöp olmuş zaten... ne istersen onu yap
20 Yorumla
+1 yılSen de normal deilsin oylebir erkek niye hayatında senin?
20 YorumlaSağlık konusunda 687 cevap paylaştı. Aynı şeyi eşine bir yapsana bakalım ne tepki verecek bir erkeği göster şunun gibi ol diye.
20 Yorumla
+1 yılUgrasiyom demissin bizim karaltersizler yime zayifla sende demis sasirtmadi
20 Yorumla
+1 yılNerede bir bencil kibir budalası angut var mıknatıs gibi çekip buluyorsunuz Sonra da gelip dert sıçıyorsunuz müstaksınız yavrum
00 YorumlaOhaaa bana dese onu boşarım ama sizde kendinize bakın kendiniz için squat yapın fiziğinizi koruyun
00 YorumlaBaşka kadınlara bakması normal mi önce onu sor senden başka kadınlara bakıyorsa zaten iş bitmiştir
00 Yorumla
+1 yılSürekli aynı şeyi söylemesi saçma tabii ki, zayıflamak süreç alan bir durum. İkide bir zayıfla zayıfla diye baskı yapmanın anlamı yok
00 YorumlaErkekler ne istediğini bilmiyor. Zayıf görür balık etli ister balık etli görur zayıf ister. En iyisi yabancıyla evlenmek.
01 Yorumla- +1 yıl
bak sen :)
Kıyaslamak yanlış ama zayıfla demek doğru bence gerçi zayıflama çok zor bi iş kilonuzu koruyun en azından sağlık için
00 Yorumla
+1 yılBir kadına denilmeyecek kelimelerdir bemce kilo ne senin boy
08 Yorumla
Soran+1 yılAbi boyum 1,65 kilo 78
- +1 yıl
Çokta kilolu değilsin bence hersey kilomu
Soran+1 yılDogum yaptim 6 ay önce Bunu bile hesaba katmadan beni elestiriyor. Biktim artik
- +1 yıl
İlk önce kendisine baksın bemce ilgi alaka yerine hep eleştiri bende bıktım benim eşimde aynı
Soran+1 yılValla defolsun gitsin onunla ugrasamam bide aramizda 8 yas var o benden buyuk. Akli olsa boyle konusmaz iste
- +1 yıl
Valla konuşmaz keşke eşimde aramızda 8 yaş olsaydı olgun erkekler daha anlayişlı olması lazım adam değer nedir bilmiyor aptal bide senin karın milletemi zayıf gösterecek erkek adam kıskanır
Soran+1 yılBenim kocaminki el gorduluk olsun bakin hatunuma diyecek elbise konusunda acik giydirtmiyor ama derdi Bu biliyorum
- +1 yıl
Bi * valla beyinsiz burcu ne nasıl karakter kaç yaşında sen kaç yaşındasın
- Sağlık konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılçok mu aşırı kilolusun ki ama bununda bi söyle şekli olur kabaca olmuş
07 Yorumla
Soran+1 yılYok abi fazla yok biraz var kizim oldu kilolarim O yuzden ama Bunu bile dusunmuyor konusurken cekip gittim yanindan begenmiyorsa bosanalim pesinden kosacak degilim Bu ne Ya boyle
- +1 yıl
haklısın biraz hödük bi tip belliki
Soran+1 yılTamamda insan yani bunlari biliyor o kadarda mal degil Ya kac kere dedim deme diye yine Ayni Yeter artik s gitsin
Soran+1 yılMilletin karilarina bakiyorum ha bizimkisi beni begenmiyor Bunu boynuzlamak lazim hak ediyor ama iste karekterim musait degil buna
- +1 yıl
:))) deli bi tipsin bellide :)) sakin ol sen boş ver ben böyim işine geliyosa de birazda cezalandır süründür yanaştığında:)
Soran+1 yılTatile getirdi burnumdan getirdi bile. Hic dusunmuyor bir kac yil sonra 40 olacak bense hala 30+ akli olsa boyle konusmaz geri ze kali
- +1 yıl
tamam sakin ol ya :)) gizliden sen bi :)
Hiç normal değil bence ağzının ortasına bir tane vurup öyle gitmen gerekiyordu
04 Yorumla
Soran+1 yılEvet abi karisiyim ben onun kizimiz var ustelik ugrasiyorum kilolarimi vermeye morelim cok bozuluyor deme dememe ragmen tekrarliyor bende cekip gittim Adam degilsin dedim
Soran+1 yılTamamda Kim karisini begenmez abi sevdigi kadini demekki sevmiyor insan Adam olsa boyle yapmaz
Kadın kilo alınca kötü duruyor o yüzden belki o öyle seviyor ben mesela kocamı kilolu istemem
10 YorumlaBalık etli kadınlar daha güzel zayıflama şekillendir
10 Yorumla
+1 yılKilo vereceksen kocan için değil kendin için ver, hem öyle birisiyle neden hala evlisin ki
10 Yorumla
+1 yılBöyle biri ile kadın türü olsa da evlenilmez baxen iyi ki bekarım diyim valla
00 YorumlaTabi ki de normal değil. Bu şekilde konuşuyorsa seni haketmiyor demektir
00 YorumlaSağlık konusunda 2,8b cevap paylaştı. Normal.
Peki evli bir kadının burada kocasını şikayet etmesi normal mi?
00 YorumlaSağlık konusunda 394 cevap paylaştı. Uğraşıyorumlar lafta gibi bence sen kendin için kilo vermeye çalış eşin için değil... 🤷🏻♀️
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılAdama soyletmeden zaten kiloma dikkat etmeliydin. Adama 100mkere soyletmissin bide uste cikiyirsun. Corunun cevabi ise "hayir bu yaptigin normal degil"
00 Yorumla
+1 yılNormal
Farzetki Koçan bu sebeple boşandı sende ona inat olsun diye hırslan ve diyet yap10 YorumlaHerkesi güzel insanlarla dengi insanlarla karşılaştırsın… kırıcı…
00 Yorumla
+1 yılZayıfla sen de. Bende de var senin gibi. Zayıflamasını istiyorum ya
00 Yorumla
+1 yılSeni olduğun gibi sevmesi gerekiyor sevmezse adam değildir.
00 Yorumla
+1 yılkocanda zevk yok ya kadın dediğin etli butlu olur
00 Yorumlakocan bunu söylerken yine bişeyler mi tıkınıyodun yoksa
00 YorumlaBaşka kadınlara bakıp sana zayıfla diyorsa bu sana değer vermediğini gösteriyor
00 YorumlaAdam dışarda ilik gibi kadınları görüyor bende niye yok diye kıskanıyor Seninde onlar gibi zayıf güzel olmanı istiyor
00 YorumlaEzdirme kendini. Baska kadinlara bakip sana bunu demesi ayri ironi ve neden popon bu kadar büyük dediğinde bazı ufak şeyleri örtmek için de hadi ordan et hayatını yaşa kimse için değişme. Ne yapacaksan KENDIN ICIN VE SAGLIGIN için yap.
00 Yorumla
+1 yılŞimdi kendisi yakışıklı mı önce bir bunu tartışalım bir de otel odasına kapanan değil giyinip süslenip bara tek başına giden ol o canım ağzını ayırsın orada Modunu yüksek tutup ciddiye almayıp dışarda erkekler de var algısını yaratmalısın
00 Yorumlanormal degil rahatsiz oldugunu belirt ve zayiflamsya calis onun icin degil kendin icin spora vs gidebilirsin veya zayiflama ilaclari emin ol hem saglik hem de gorunus acisindan ozguven artisi yasayacaksin
00 Yorumla
+1 yılKocama deki den bu yorumu yapabilidiğine göre zayıflarım verdiğim kiloları senin karakterine bağışlarım de karakter olarak de sen fazla zayıfladın de
Normal değil sonuçta evlenirken hastalıkta sağlıkta zor günde mutlu günde diyerek evleniyoruz00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOlmuyor deme tepkisiz kal sen kendi bakımını yap kilonu ver onuda sıktır et öküz
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMadem öyle niye seni fitness salonuna götürmüyor orada zayıflama aletleri var
19 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılObez insan zayıflayamaz mı
Cevap sahibi+1 yılTedavisi yok mu
Cevap sahibi+1 yılObez olduktan sonra geri dönüşü yok o zaman
Cevap sahibi+1 yılÜzücü bir durum
Sağlık konusunda 2,2b cevap paylaştı. sendede maşallah kıpırtı olmamış yemeye devam 😂😂
00 Yorumla
+1 yılZayif seviyor demekki ama senin dusuncelerine saygi duymasi lazim sana kilon ile alakali fikrini soylemis sende ben bu durumdan sikayetci degilim iyiyim boyle dedin ve hala usteliyor mu yani
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılErkekler öyledir zayıfla der ama gider yine etli butlukara bakarlar
00 Yorumla
+1 yılNormal değil ama senin de kilomu dikkat etmemen normal değil sen de ona cevaben şunu söyle yeteri kadar ilgi çekici olursam ben de seninle ilgilenmem
00 YorumlaGenel bir bakımsızlık varsa dikkat etmek gerekir ama ciddi bir kilo yokken yapıyorsa gözü dışardadır. Zayıflasan da başka şeylerle gelecektir.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAğzının payını ver kendi sanki kusursuz mu balık etli kadın bulmuş daha ne istiyor
10 Yorumla
+1 yılNormal canım çünkü kilolu kadın sevmiyorsa zayiflicaksin seni sevdiği için demiştir kaybetmek istemiyor demekki zayıfla sende zor degil
00 Yorumlaerkekler neyin kafasini yasamis anlamadim. umarim aldatilirsiniz. ve sende bence bosan.
10 Yorumla
+1 yılHayır normal değil her şekilde seni sevmesi gerekir
10 YorumlaKesinlikle normal bişey değil, seven bütün kusurlariyla sevmeli özellikle fiziksel konularda
10 YorumlaHoş değil böyle demesi, biraz zayıflamaya çalış sende, fazla kilon varsa iyi bir şey değil zaten.
00 Yorumlayanlis yapiyor bence bir insani her haliyle kabul etmen gerekir
00 Yorumla
+1 yılKocana söyleyeceğin şey, seni spora yazdırmasi. Madem zayıfla diyor
00 Yorumla- Devamını Gör (51)
Devamını Gör(96)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer