Sağlık Hastayken ruh hâlin nasıl? Hasta hâlin çekiliyor mu? KIZILİNKA Takip Et Master Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 33 Hastayken tam bir huysuzluk makinesine dönüşüyorum. Kimseye tahammülüm yok, canımdan bezdim. Hastayken ruh hâlin nasıl? Hasta hâlin çekiliyor mu? Cevapla Hasta Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Sağlık konusunda 39,9b cevap paylaştı. Hastayken şu an olduğum gibi çekilmez olurum 1 0 Yorumla
Ondomann Takip Et Bilge Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Mahsun abinin Nemrudun Kızı türküsünde söylediği bir yer vardı ya “seğğğ olan ne bilsiğnnn hestanın halındaaağğn” o kısmın tribini yapıyorum işte 1 0 Yorumla
MysteriousSo Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Bıkkın, sıkkın ve biraz nazlı oluyorum. O yüzden kimsenin uğraşmaması adına genelde yalnız kalmayı tercih ederim. 1 0 Yorumla
ttr1903 Takip Et Xper 7 Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Normal halimi kendim çekemiyorum zaten gerisini de yazmayayım... 1 0 Yorumla
MuhteşemGüneş Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Halimden şikayet etmem ama kimseyi de etrafımda istemem. 1 0 Yorumla
SymrnaCityStyle Takip Et Master Yaş: 42 , eic 100% +1 yıl Sağlık konusunda 1,1b cevap paylaştı. + Sanırım en iyi hallerim hasta olduğum zamanlar. 🙃 1 0 Yorumla
tiryakinimtiryakin Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Zaten çekilmezdim, hepten benzin döküp yakmalık oluyorum.. 1 0 Yorumla
mesut_boztas Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Sağlık konusunda 1,1b cevap paylaştı. sessiz sakin bir köşede dururum öyle genelde çogu kişi anlamaz bile hasta oldugumu zaten senede bir kere hasta olurum veya olmam 0 0 Yorumla
_Petunya_ Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Küçük bir bebek gibi nazlı oluyorum 😄 1 2 Yorumla KIZILİNKA +1 yıl Bi'tanem ya 😍 günaydın 🌅 Yorumla _Petunya_ +1 yıl Tünaydın çiçekim 😻 Yorumla
Yokgibihersey Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Hiç cekilmem yorgun olurum bide sinirli 1 0 Yorumla
siyah-incii Takip Et Master Yaş: 36 , eic 49% +1 yıl Sağlık konusunda 473 cevap paylaştı. Kendi halimde olurum, sakin sessiz. 1 0 Yorumla
hakaarkan Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 98% +1 yıl Asla çekilmez ben kendimi boşarim o kadar yanni 1 0 Yorumla
tuba-sueda Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Sağlık konusunda 331 cevap paylaştı. İçime kapalı ve düşünceli🍀🗝️ 1 0 Yorumla
Nitro42 Takip Et Guru Yaş: 50 , eic 99% +1 yıl Ben hastalandığım zaman kedi kadar uysal oluyorum 0 0 Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% +1 yıl Sağlık konusunda 1,8b cevap paylaştı. Sakın olurum 1 0 Yorumla
Ehlivukuf Takip Et Mentor Yaş: 34 +1 yıl Sağlık konusunda 3,1b cevap paylaştı. Çekilmiyor 1 0 Yorumla
Rascoln36 Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Sağlık konusunda 2,9b cevap paylaştı. Sinirli ve agresif 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Hastayken şu an olduğum gibi çekilmez olurum
Mahsun abinin Nemrudun Kızı türküsünde söylediği bir yer vardı ya “seğğğ olan ne bilsiğnnn hestanın halındaaağğn” o kısmın tribini yapıyorum işte
Bıkkın, sıkkın ve biraz nazlı oluyorum. O yüzden kimsenin uğraşmaması adına genelde yalnız kalmayı tercih ederim.
Normal halimi kendim çekemiyorum zaten gerisini de yazmayayım...
Halimden şikayet etmem ama kimseyi de etrafımda istemem.
Zaten çekilmezdim, hepten benzin döküp yakmalık oluyorum..
sessiz sakin bir köşede dururum öyle genelde çogu kişi anlamaz bile hasta oldugumu zaten senede bir kere hasta olurum veya olmam
Küçük bir bebek gibi nazlı oluyorum 😄
Bi'tanem ya 😍 günaydın 🌅
Tünaydın çiçekim 😻
Hasta halim çok nazlı 🤕🤒
Hiç cekilmem yorgun olurum bide sinirli
Pek çekilmiyor şahsen benim :D
Kendi halimde olurum, sakin sessiz.
Asla çekilmez ben kendimi boşarim o kadar yanni
İçime kapalı ve düşünceli🍀🗝️
Çekilirim çünkü naz falan yapmam
Ben hastalandığım zaman kedi kadar uysal oluyorum
Sakın olurum
nazlıyım
Huysuz ve sinirli.
Çekilmiyor
Sinirli ve agresif
Bitkin oluyorum.
Çekilmez
çekilir
Çok kötü